• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mobile Pc

Brutus

Senior Member
beste mensen na voor mijn doen lang te hebben genoten van mijn cosmos ben ik me aan het orienteren voor een nieuwe kast met nieuwe setup nou is mijn vraag wat is de beste kast waar je de meeste radiators in kwijt kan en dan bedoel ik niet een 19 inch kast maar max een fulltower wil er het liefste een kast zoiets als de thermal take mozart maar dan toch ietsje kleiner

Hebben jullie iedeen laat ze graag zien weet ook niet of er iets is wat ongerveer of zelfs meer rads kwijt kan dan de mozart
 
maomanna dat klopt en freddy mm kasten vallen voor mij af ivm de kosten die eraan gebonden zijn

die lian li hoeveel rads kan je daar nu in kwijt dan bij cosmos heb ik 3 in zitten

1 keer een 360
1 keer een 240
1 keer een 120

zat ff ook te denken aan die magicool 9x120 rad maar wil graag de manual zien en de site van hun werkte niet goed gisteravond
 
li li v2k's, 2x360 als je het goed aanpakt, miss desnoods 3 als die 3e een dunne is, en anders kan je het nog makkelijk aanpakken met dual en single rads ;), miss zelfs 1x480 en 2x 360

hangt er allemaal van af hoe je het indeelt ;)
 
^^ oke:D hahaha suc6 nog:D btw, een eehh chieftec kan je ook aardig wat in kwijt.
bovenin een 480 en 360 misschien wel 1x 120, en dan nog 2x dual als je goed indeelt en de hdd racks weg haalt.. en ook maar 1 vidkaart gebruikt:p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan