• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mobiele telefoons / smartphones

Een andere vraag voor de smartphone bezitters, hebben jullie het voor elkaar gekregen om flash (.flv) en youtube filmpjes af te draaien?

Ik heb me kapot gezocht naar flv spelers maar kan er geen vinden of eindigt in een crash :S
 
Ik heb de HTC Touch Pro met Windows Mobile 6.1.

Het gare is dat ze standaard al de youtube link in het menu hebben verwerkt, maar het werkt gewoon niet.
(foutmelding: kan media niet afspelen)
 
Gebruik je de standaard ROM, een update of custom-ROM?

Of heb je juist iets teveel getweakt. Dacht eerst dat je via browser bedoeld,
maar de via het 'youtube' menu doet hij het dus ook niet.

Is dat de enige foutmelding die je krijgt?
 
GPS zoekers, ik heb IGO8 voor samsung I900 werkt perfect.. landscape & portrait.

heeft er hier iemand nog een I900? want ik wil een nieuwe rom.. Batterij gaat veel te vlug :(
 
Gebruik je de standaard ROM, een update of custom-ROM?

Of heb je juist iets teveel getweakt. Dacht eerst dat je via browser bedoeld,
maar de via het 'youtube' menu doet hij het dus ook niet.

Is dat de enige foutmelding die je krijgt?

Bij de youtube-menu doet ie letterlijk helemaal niks.
Download ik een flv bestandje, krijg ik de foutmelding dat die het niet ondersteund.

Ik heb verder helemaal niks aan de software gedaan, dus helemaal standaard.
Wel heb ik een flv player gedownload (kan nu niet even opkomen welke), maar die doet het iig niet (crash) :(
 
dit is wat hij zei

Navigeer met je mobiele browser naar wap.amazegps.com
en kies "Download amAze". Als je mobiele browser de amAze download website heeft gevonden zal het amAze systeem automatisch het model van je apparaatje herkennen en de relevante versie voor het downloaden voorstellen. Nadat je het downloaden hebt bevestigd zal dit starten. Afhankelijk van het model en de snelheid van het netwerk kan het ongeveer 10 tot 60 seconden duren totdat het downloaden voltooid is.

ga t vd week ook ff testen maar ben nu nog bezig met een nieuwe behuizing voor mn pc en de rest ...
 
Ik heb een 1ste generatie iPhone, 16GB en ben er erg tevreden over, ik heb nu nog een sim-only bij de KPN, voor €10, op 28 november(ja ik heb zitten wachten :D) gaat mijn nieuwe sim-only in, voor iets meer dan €13, maar dan heb ik wel ‘onbeperkt’ internet erop en kan ik 3x zoveel bellen en 2x zoveel SMS'en, voor dus ongeveer hetzelfde geld!
 
Asus kondigt smartphone met 800Mhz-processor aan

Asus brengt een smartphone op de markt met een processor die op 800MHz is geklokt. De P565 draait op Windows Mobile 6.1 met Asus' eigen interface daaroverheen. Het toestel is binnenkort in Nederland te koop.

Asus prijst de telefoon aan als de 'snelste zakentelefoon ooit'. Die claim moet worden waargemaakt door de Marvell TavorP-processor. Deze chip tikt op 800MHz, daar waar hedendaagse smartphones veelal zijn voorzien van 600MHz-processors. Overigens is de processor niet nieuw: onder andere de P552w van Asus en de Blackberry's Bold en Storm lopen op dezelfde processor, al is de kloksnelheid bij die toestellen beperkt tot 624MHz. Het opschroeven van de kloksnelheid lijkt een negatief effect te hebben op de standbytijden: 200 tot 250 uur als gsm aanstaat, met umts kan de smartphone 150 tot 200 uur standby staan op één acculading. De telefoon heeft 256MB rom en 128MB ram aan boord.

Het touchscreentoestel heeft een 2,8"-tft-scherm met een resolutie van 640x480 pixels. Het systeem draait op Windows Mobile 6.1, voorzien van Asus' eigen Glide-interface. Die interface debuteerde eerder dit jaar op de P552w-smartphone van de fabrikant. Glide moet het gebruik van Windows Mobile, net als tegenhanger Touchflo 3D van HTC, eenvoudiger maken.

De P565 beschikt over gps-functionaliteit en zal binnenkort te koop zijn in Nederland, zo laat Asus Nederland weten. Adviesprijzen zijn niet bekend. Het toestel is in België al te koop, omdat Asus daar inmiddels een overeenkomst heeft met een distributeur


leuk speelgoed toch ...

1226914165.jpg

1226914173.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik plaatjes toegevoegd :)

Maar volgens mij heeft die geen uitschuifbaar toetsenbord of wel?
Dat zou wel jammer zijn, anders was die perfect (als Asus waar maakt met wat ze erover zeggen).
 
Ik heb sinds kort de Sony Ericsson Xperia-X1
Draait ook onder WM 6.1 heb nog geen last gehad van vastlopers e.d.
Je hebt zeg maar 9 panels, en die kan je helemaal customizen, ook andere panels instaleren. Zo kan ik bijvoorbeeld ook TouchFlo-3d instaleren en die als interface gebruiken.

img_53561_xperia_x1.jpg

20080524-xperia-x1-sony-ericsson.jpg

20080524-xperia-x1.jpg

Hierboven zie je die panels.
xperia-x1-vs-iphone-6.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [GEVONDEN] Mobiele telefoon met Bluetooth, simlockvrij Gevonden 3
Johnny Mobiele airco Algemene Discussies 29

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan