Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga mijn thermaltake core p8 tg ombouwen voor de mo-ra3 420,ik wou snelkoppelingen achteraan de case bevestigen,en dan snelkoppelingen voor de mo-ra in 1/2e 3/4e.
Welke heb ik dan nodig?
Liefst zwarte koppelingen.
Snelkoppeling voor 13mm ID (1/2”) Slang kopen bij HighFlow.nl. Ruim assortiment met diverse grootte en toebehoren. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
Koolance QD4 Female Quick Disconnect No-Spill Coupling, Compression for 13mm x 19mm (1/2in x 3/4in) - Black kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd E
Koolance QD3 Male Quick Disconnect No-Spill Coupling, Compression for 13mm x 19mm (1/2in x 3/4in) - Black kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd E
Neem een octo controller van aquacomputer (klein) en daar kun je genoeg fans op aansluiten. Verder zou ik van Dewire de 360 relays nemen dan hoef je maar een kabel aan te sluiten.
Zo wil ik mijn mo-ra kunnen aansluiten op mijn case,maar waarom 1 zilver en 1 zwart,of is dat gewoon een pers keuze?
Heb dringend onderdelen nodig,en nogal veel,dus iemand?
De pomp van ek,de kinetic TBE 200 als die op de mo-ra geplaatst is hoe sluit ik die het beste aan,welke in en uitgang vd pomp op de mo-ra en dan nog een aftappunt...
En de snelkoppelingen,wat is het verschil in qd4 en qd3?
Ik heb er besteld maar weet niet of deze goed zijn,is voor 1/2e id 3/4e od...zilver en zwart zoals afgebeeld op achterkant pc.met dank