Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga mijn testbench overbouwen in de Thermaltake core P8,nu wil ik een dual loop,maar gaat niet met de mo-ra,dus zou ik 2 X- flow 420 radiatoren in de case willen,en een pomp dan ook,voor de CPU te koelen.Of zie ik dit verkeerd?
Hallo,ik heb een thermaltake core p8 tg,nu wil ik graag een dualloop.
Mo ra 3 420 pro met ek quantum kinetic pump erop,heb distro van thermaltake met pomp,hoe doe ik dit best?
Nog een radiator 480mm x flow en die samen met distro cpu laten koelen?
Mo-ra heeft aparte psu bovenop,maar flow is niet goed,pomp beter in de pc inbouwen?
Dan kan ik asap parts bestellen @Freddy,s .thx guys
Ik heb distro DP-100 bovenin,filmpje youtube core p8 tg builds,1 radiator van ek erin 480 dual pass,maar niet goed aangesloten denk ik,wil met de mora dualloop...thx
Tegen de tijd dat jij je systeem klaar hebt en gebruikt waarvoor die bedoeld is zijn we alweer een aantal generaties CPU's en GPU's verder.
Probeer eens logisch na te denken in plaats van na te apen van een Youtube video, dat laatste heb ik overigens al een keer eerder gezegd.
Met zelf nadenken kom je stukken verder want het is een kwestie van IN - OUT - IN - OUT - IN - OUT.
Nu heb ik distro alleen op cpu monoblok aangesloten,mo-ra wil ik gpu laten koelen...
Is distro + rad 480mm genoeg voor cpu?
Mr. Forumleiding,euhhh
Das Experiment?
Thx voor de comment.