Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Het is een intake, dus dat filter kan geen kwaad. De lucht gaat er via het front weer uit, zoals al in de tekst staatZiet er echt netjes uit jonge!
Aleen aangezien het een outtake(neem ik aan ivm radiator) is hoef je die laagjes niet te doen. het wordt er niet mooier of lelijker op daarom, dus het staat zeker wel netjes!
Dank je Hoe de koeler exact door het zijpaneel heen gaat steken weet ik nog niet, dat hangt onder andere af van de koeler die ik ga gebruiken. Ik vind het wel een goed idee om daar het zijpaneel nog wat in te deuken, dat idee houd ik in gedachten.Ziet er super strak uit zo! Alleen komt je processorkoeler nou door je zijpaneel heen? Dan zou die dan niet nog een stukje verder 'ingedeukt' moeten worden. Voor het effect zegmaar. Het ziet er zo lullig uit als alleen de bovenste paar lamellen door je zijpaneel steken
Verder is de mod al super! Toch wel lef dat je zo'n kast op zo'n rigoureuze manier aan pakt.
heej ik heb nog 2bay dingkes liggen als je ze nog nodig hebt laat maar iets weten
Dus niet door een plexi krakker als ik te doen .Makkelijk is het zeker niet nee Je moet alles zo stevig mogelijk inklemmen zodat je plexi niet knapt, en bij voorkeur ook regelmatig koelen. Daarnaast was dit sowieso niet te doen zonder kolomboor vanwege de stabiliteit.
Ziet er weer strak uit