Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Weer een paar kleine updates verder:

Het zijpaneel zou nog een plexiglas window erin krijgen dat gefreesd moet worden, helaas reageert degene die dit zou doen niet meer dus moet ik wat anders gaan zoeken.

Ik heb nog even gekeken hoeveel het zou kosten als ik de panelen zou laten lasersnijden door highflow, maar alleen voor het materiaal werd al 65,- gerekend terwijl ik die platen zelf voor minder dan 15,- per stuk(op maat gemaakt) zou kunnen bestellen. Dus dan maar zonder ventilatiegaten in de zijpanelen.. Gelukkig nog genoeg andere ventilatie gaten in de rest van de case!

Onderin de case komt een grill gemaakt van losse alu strips die ik nog ga polijsten.

Ze zijn al wel iets glad geschuurd maar nog lang niet shiny genoeg.

Ondertussen ben ik alle randjes van de onderdelen aan het bijwerken, lasersnijden uit aluminium levert hier en daar nog wel wat ruwe randjes op dus die moeten allemaal mooi glad worden voordat ik kan verven. De meeste onderdelen van de case zijn helaas een beetje gaan oxideren.. Gelukkig is dit bij aluminium niet echt een probleem en is dit makkelijk te verhelpen met wat schuren en goede verf.

De cable combs die aan de achterkant van het frame alle kabels op de goede plek houden heb ik eerst laten printen, zag er best netjes uit en met wat schuren en plamuren ook die 3d print structuur glad kunnen maken maar de printjes waren helaas niet sterk genoeg om de kabels in bedwang te houden, ze begonnen te buigen.. Dus heb ik een zeer behulpzame member van dit forum nieuwe combs laten maken uit aluminium en die zijn echt perfect geworden! Heel netjes afgewerkt en meer dan sterk genoeg om die kabels te temmen. Hier nog geen foto's van maar die volgen snel genoeg.

Terug
Bovenaan