ja dat ongeluk heeft nog een heel verhaal
had toen dus net mn auto gespoten nieuwe 17" velgen etc
rij daar op de dijk van uit school , zou eind volgende week daarop naar frankrijk gaan op vakantie
komt die vrouw uit een opritje van een huis af
bam vol in me, ik meteen op de rem bijna in de sloot
en mooie was na alles ingevuld te hebben schade formulier ondertekend etc et
krijg ik na5 maande of 6maanden bericht dat de tegen partij wilde uitkeren maar de helft omdat ik 80 reed waar je 30 mocht rijden
mooie was dat die vrouw niet kon zien hoe hard ik reed, van voren schatten kan never nooit, en ik reed max 40 km/h want daar zitten van die drempels en die bumpers hingen zo laag als ik met 30 over die drempel reed brak de hele zooi af
en toen keek ik op de kopie van haar ondertekende formulier en daar was dood leuk bij opmerking bijgeschreven dat bestuurder A ik dus 80 km/h reed en bestuurder B stapvoets
mooie is dat na onderteken van formulier en scheiding er niets meer bij veranderd mag worden anders is het valsheid in geschrifte ofzoiets
dus na een hele tijd gezeik had ik toch gelijk gekregen aangezien ze van een onverharde weg kwam en een in/uit rit
dus kreeg ik gelukkig 3600 €
maar goed wel een schade auto en me in een week de naad uit gewerkt alles besteld en gespoten zodat ik wel naar frankrijk kon rijden einde die week
en wat betreft de motor, ik wilde een dbilas turbo kit erop maar kosten zijn 5500 euro ,, van 75pk naar 170pk gaat ie dan
dat is "legaal"
zet ik er een andere motor in komen er zo verschrikkelijk veel dingen bij kijken en gezeik, verzekering je bent tnie meer verzekerd bij een ongeluk , keuringen worden moeilijker eerst deden ze bij apk niet naar aantal cilinders kijken , wat ik begrepen heb is dat nu dus wel het geval
hoe graag ik een leuk motortje erin wil hebben denk niet dat dit het geval gaat worden
ik zat er aan te denken de marine in te gaan daar krijg je leuke bonus als je klaar bent etc, stel ik doe dat kan ik daar een moooi turbo kitje van kopen maar of dat zo verstandig is, kan beter een nieuwe snellere auto dan kopen denk ik zomaar