• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mischien teveel banners op homepage shop

aadje93

Member
Hallo, Ik vind het licht irritant worden als ik op de homepage van de shop kom.

Die 2 bovenste flash banners (nu die panda mp3 en tfc ofzo.)

met name de bovenste (tfc dus) die is een beetje te knipperend als je rustig je producten zoekt. De normale afbeeldingen vind ik niet erg. :023:
 
De homepage check je meestal eenmalig als je op de site binnen komt.
Daarom gebruiken we de homepage om onze aanbiedingen of specials onder aandacht te brengen.

Daarna zit je vooral op categorie en product pagina's, waar je geen last hebt van de banners ;)
 
ja, Inkomsten :p, maar het geknipper is irritant. De gewone plaatjes heb ik echt geen moeite mee. dat is wel eens handig als je geen zin hebt om te googlen naar leveranciers. voor specs
 
dat knipperen is juist om het onder de aandacht te brengen. er zijn al veel onderzoeken gedaan omtrent internetreclame, en het blijkt dat mensen eerder klikken op een knipperde/bewegende banner dan op een stilstaand reclameplaatje.
 
toegegeven de homepage staan een flink aantal banners op, maar als je het doel ervan inziet dan valt het best mee en de site ziet er nog altijd goed verzorgt uit dus dat zal het probleem niet zijn
 
sorry aadje, maar ik vindt jouw reacties overal niet al te positief..

ontopic: ik vind de homepage prima , en aangezien je maar 1x op de homepage komt is er niks aan de hand. als je bij een product zit doe je gewoon 1tje terug en je kunt weer door de lijst bladeren. hiervoor hoef je niet terug naar de homepage, zoals bij het forum.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan