Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb net weer een update gekregen, Barus is op het moment erg druk.
Hij doet dit naast zijn reguliere baan en heeft nu nog een aantal andere orders waar hij mee bezig is.
Het kan nog tot 2 maanden duren voordat wij de blokken binnen krijgen..
Wat ik er zo van kan zien heeft Barus totaal geen tijd meer, zie ook klachten over hem ivm levertijden van +3maanden op 1 blokje.
Is het misschien niet alsnog een idee om een stuk of 30 blokjes te laten maken door een plexi/acryl bewerker ?
Lijkt mij dat dat helemaal niet zo duur is op 30+ blokjes.
Dan gewoon zo dat ze te gebruiken zijn op de standaard Mips blokjes eventueel.
Ik had gister nog toevallig een bericht gekregen van Barus, dat hij aan de blokken ging beginnen.
Daarop had ik gevraagd hoelang hij nodig heeft, daarop nog geen antwoord.. zal wel weer een tijdje duren.
Laten maken is idd een optie, maar ik kan niet zo snel zo'n maker bedenken die ermee ervaren is en kan garanderen dat het waterdicht blijft.
Ik heb net weer een update gekregen, Barus is op het moment erg druk.
Hij doet dit naast zijn reguliere baan en heeft nu nog een aantal andere orders waar hij mee bezig is.
Het kan nog tot 2 maanden duren voordat wij de blokken binnen krijgen..
Hij had me op 3 januari nog een e-mail gestuurd dat hij ernaar zou kijken.
Tot op heden weer geen antwoord
Had vanmorgen overigens weer een herinnering gestuurd, maar denk dat we idd beter voor die van EK kunnen gaan.
Ben blij dat je er zo over denkt Freddy
Denk dat het idd beter is om over te gaan op de EK versie.
Niemand heeft er zin in om nog maanden te wachten.
Ik meld me bij deze ook af