Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik ben er pas mee begonnen.. Zag eerst helemaal niks in het spel..

Maar toen ik de tutorial bekeken hebt op youtube en het ook ging proberen en het idee erachter zag, toch wel verslaafd eraan geworden. Ik heb wel de illegale versie gedownload de alpha versie.. Omdat ik het eerst wil proberen voordat ik het ga aanschaffen..

Want ik wil uiteraard eerst weten of het de moeite waard is, voordat ik er geld eraan ga spenderen..

Ik vind het spel opzich niet zo moeilijk.. Zolang je een mine keet bouwt en daarin gewoon de grond in gaat kom je vanzelf ook allerlei objecten tegen.. Enigste nadeel vind ik wel dat je moeilijk aan spinnen draad komt voor een boog.. Alleen dat zou je eerst een spin moeten verslaan..

Je kan wel makkelijk van spinnendraad  wol klompje maken.. Maar van een wol klompje kan je geen spin draad maken..

Ik heb het spel overigens alleen even zonder vijanden geprobeerd om te zien of ik wel kon overleven..

Ik maakte dan wel meteen een ` thuis` in de wand van de bergen... Zit je ook meteen redelijk veilig..

Terug
Bovenaan