• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Minecraft: Bouwen met blokken.

Ik ben er pas mee begonnen.. Zag eerst helemaal niks in het spel..

Maar toen ik de tutorial bekeken hebt op youtube en het ook ging proberen en het idee erachter zag, toch wel verslaafd eraan geworden. Ik heb wel de illegale versie gedownload de alpha versie.. Omdat ik het eerst wil proberen voordat ik het ga aanschaffen..
Want ik wil uiteraard eerst weten of het de moeite waard is, voordat ik er geld eraan ga spenderen..

Ik vind het spel opzich niet zo moeilijk.. Zolang je een mine keet bouwt en daarin gewoon de grond in gaat kom je vanzelf ook allerlei objecten tegen.. Enigste nadeel vind ik wel dat je moeilijk aan spinnen draad komt voor een boog.. Alleen dat zou je eerst een spin moeten verslaan..

Je kan wel makkelijk van spinnendraad wol klompje maken.. Maar van een wol klompje kan je geen spin draad maken..
Ik heb het spel overigens alleen even zonder vijanden geprobeerd om te zien of ik wel kon overleven..

Ik maakte dan wel meteen een ` thuis` in de wand van de bergen... Zit je ook meteen redelijk veilig..
 
Onze server is nu online
Het is een survival server met een extra game world waar we toernooien gaan organiseren.

IP: 176.31.122.221:25584

rhs7rn.png
 
Mooi om te zien dat jullie een uptime meter hebben, ben ik eigenlijk wel eens benieuwd naar :p

Is het anders niet een idee om Survival en een Creative world te maken?

Had eigenlijk wat later moeten beginnen met mcserverstatus want we waren nog flink wat aan het instellen waardoor een restart zo nu en dan nodig was dus 100% zullen we nooit meer halen :(

Wel over nagedacht tot we in een server zaten van een maat die een creative world had, en ik een berg hakenkruizen tegenkwam :p
Voor een goeie creative moet je met een white list werken en dat wil ik (nog) niet doen.
 
Of je doet het zoals andere servers. Gewoon een bepaald word doen en dan maak je ze builder (en met builder pas de rechten om worlds te joinen) dus bijvoorbeeld deze worlds:

- spawn, regels ophangen etc
- survival, spreekt voor zich :)
- creative, hier mogen ze bouwen.
- en eventueel alleen voor de vertrouwde mensen nog een creative. maar dat mag je zelf weten :p

Ik weet niet hoeveel ram je hebt dus ik kan niet zeggen of je 3/4 worlds aankan ;)
 
Of je doet het zoals andere servers. Gewoon een bepaald word doen en dan maak je ze builder (en met builder pas de rechten om worlds te joinen) dus bijvoorbeeld deze worlds:

- spawn, regels ophangen etc
- survival, spreekt voor zich :)
- creative, hier mogen ze bouwen.
- en eventueel alleen voor de vertrouwde mensen nog een creative. maar dat mag je zelf weten :p

Ik weet niet hoeveel ram je hebt dus ik kan niet zeggen of je 3/4 worlds aankan ;)

Heb nu 1GB ram maar mochten we een vaste userbase krijgen dan wil ik wel upgraden naar 2 of 3.

En dan kijk ik ook of we nog meer werelden willen.
We hebben er nu 4 met the nether en the end meegeteld/
 
Misschien niet veel MineCrafters hier maar zelfs voor mensen die het niet spelen.

De mannen van het YouTube kanaal FyreUK maken echt de prachtigste bouwwerken die jullie als Creatieve Geesten zouden moeten kunnen waarderen. Verbaast U niet, Verwondert U slehts!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
kier Minecraft Creeper MbK Gallery & Build Logs 28
canonchiel DS-Craft Minecraft server 24/7 online Factions PVP Gaming 0
Adam Vandervorst Fps drop in minecraft met laptop Problemen & Oplossingen 4
R Watermeter bouwen (n00b question) Waterkoeling 5
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
M Eerste water gekoelde PC bouwen. Waterkoeling 1
O nieuwe setup bouwen met waterkoeling Waterkoeling 3
N Watercooling PC Bouwen Waterkoeling 3
F Nieuwe Systeem bouwen Corsair 540 AIR watergekoeld tips Waterkoeling 1
radmiraal vraag/mening over nieuwe setup die ik wil gaan bouwen Hardware & Software 3
volcom Zelf Nas / media server bouwen Hardware & Software 3
R EErste waterkoeling bouwen Waterkoeling 16
A setup bouwen Waterkoeling 4
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
L Advies nodig voor het bouwen van eerste water cooling setup. Advies Waterkoeling Setup 12
C PC overnieuw bouwen. Cases en Modding 6
l3p [IN-ACTIVE] Kunstof blokjes om je eigen case mee te bouwen. Verkocht 6
D Wat moet je hebben en kunnen voor een goed forum te bouwen. Algemene Discussies 90
S advies voor opnieuw bouwen waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
D Gamers Mini itx systeem bouwen ? Hardware & Software 10
D Servertje bouwen!! Gallery & Build Logs 32
D Wd velico raptor hardeschijf in laptop bouwen slim ? Hardware & Software 1
D Corsair Obsidian 800D Bouwen Cases en Modding 6
B Ik wil een kernreactor bouwen Waterkoeling 27
V server bouwen Hardware & Software 12
H waterkoeling bouwen Waterkoeling 24
M Wallmount computer met EKWB hard tubes Advies Waterkoeling Setup 1
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
HighFlow Playstation 5 waterkoeling met de EK-QuantumX CoolingStation Monoblock for PS5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
D aansluitingen op waterblock met ABP Waterkoeling 2
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
B Fractal design 7 met 6900xt advies Waterkoeling 1
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Nieuw: Singularity Computers Protium 2.0! Reservoirs met D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D 2 GPU's met active backplate koppelen HighFlow Forum 7
7 Hulp met samen stellen 3080 waterkoeling Waterkoeling 2
P hulp nodig met plaatsen reservoir Waterkoeling 10
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
B hulp nodig met nieuw custom loop Waterkoeling 5
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
K Hulp nodig met systeem te drainen Waterkoeling 4
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan