• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Minder naar de bioscoop?

Ben jij in 2014 minder naar de bioscoop geweest dan daarvoor?


  • Totaal aantal stemmers
    12
9.6 euro PP vind ik met de haren gegrepen Ik kijk nu alles later thuis voor +-5 euro voor 2 personen enkel bij een HEEEEL goede film ga ik nog.
En dan klagen dat er minder volk naar de bioscoop gaat ... avond bios is voor mij en men vrouw +- 28 euro drank en chips + heen en terug 25Km aan 0.3 euro/km = 15 euro gaat me te ver.
Zeker om dan naast Jan en Fien met de nacho's en zak chips te zitten.... kraak kraak "wil je drinken" .... "nee ik heb nog" kraak kraak :)
#verzuring !
 
Pff, kan goed 3 jaar geleden zijn, dat we naar de bios gingen.
Kleine gekregen, de vrouw avonddiensten draaien, papa overdags werken.
Dus druk, druk en weinig tijd om naar de bios te gaan.
 
Ik heb "Nee juist meer" gestemd aangezien ik sinds afgelopen jaar een bioscoop abonnement heb genomen en 80% van alle films heb gezien sinds Juni :D
Ik ben een zware bioscoop fan en film gek en ik ga naar bijna alles (niet fifty shades).
Ik zie dat veel films het niet waard zijn als je per film 9 euro ofzo moet betalen, daar ben ik het helemaal mee eens en zonder dit abonnement zou ik juist veel minder naar de bios zijn geweest.

Ben 6x naar Guardians of the Galaxy geweest in de bios alleen. (nutteloze toevoeging maar dan weet je hoe erg mijn verslaving is)
 
Thanks voor de statistieken.
Misschien zijn er wel meer films uitgebracht vorig jaar, zodat je wel in absolute aantallen wellicht gelijk bent gebleven.
Maar daar kunnen ook abonnementshouders tussen zitten zoals ROGRichard.
M.a.w. dat we buiten de abonnementshouders gemiddeld minder naar de bioscopen gaan.

Trends kunnen heel hard ineens gaan. Dat zag je wel aan de optische schijfjes. Het is nog niet zo lang geleden dat iedereen alles maar wilde en moest branden. Tegenwoordig is streamen het toverwoord.

Pathe en Videoland bieden wel online films aan voor ongeveer € 5. Maar dan heb je het over films van 2014. Maar thuis heb je weer niet datzelfde wat je in de bioscoop wel hebt.

Vroeger (hoor deze ouwe man nou eens) had je in de bioscoop ook nog wel eens wat oudere films die 2 a 3 weekjes in de reprise draaiden. Kon je voor n prikje oudere films zien. Misschien moeten ze dat weer doen.
 
Eens! Niet alleen bij concerten, maar ook in de bioscoop heb je steeds meer mensen die gewoon aan het kletsen zijn met elkaar terwijl ik (en anderen met mij) gewoon een kaartje betaald heb speciaal om de voorstelling te kunnen zien.
 
Eens! Niet alleen bij concerten, maar ook in de bioscoop heb je steeds meer mensen die gewoon aan het kletsen zijn met elkaar terwijl ik (en anderen met mij) gewoon een kaartje betaald heb speciaal om de voorstelling te kunnen zien.

Concerten is nog erger, loop tegen een muur van mobieltjes aan te kijken en als je mee brult kijken ze je boos aan omdat je hun video aan het verpesten ben.
 
Afgelopen jaar minder geweest, niet door het aanbod maar van wege de kleine enzo, prijs bios maakt me niet zo veel uit, happie eten met een biosje erna kost me net zoveel als een avondje zuipen.
 
Ik ben ook minder geweest, volgens mij omdat er gewoon minder films waren waarnaar ik echt naar uitkeek.
Comedie, romantiek, speelfilm, thrillers etc. kijk ik liever thuis.

Maar blockbusters met dikke special effects moet ik wel in de bioscoop kijken hoor :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
Freddy Meer geheugen (6GB-1333) of minder maar sneller (4GB-1600)? Hardware & Software 6
A ASUS Rampage II Extreme: Ziet minder geheugen (2GB of 4GB ipv 6GB) Hardware & Software 27
Vannos Minder cpu points na upgrade videokaart Hardware & Software 7
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
Hightower Opzoek naar 280mm rad grills Gezocht 0
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D VDG naar ARGB fan Cases en Modding 2
P Aansluiten 2x8 en 1x6 pin ( videokaart ) naar voeding Handleidingen en Installatie Tips 1
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy Brook Console Converters (PS3 naar PS4, XBOX naar PS etc.), Fighting Board en meer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
Freddy Halo naar Arcade hallen Gaming 3
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
R Waterkoeling setup presteert niet naar behoren. Waterkoeling 3
J Opzoek naar custom watercooling voor CPU en GPU 980TI en i7 6700K Advies Waterkoeling Setup 5
TinusB Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Matt Black BP-MBWP-C08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X2 uitbreiden naar Formula XI MB chipset Waterkoeling 60
Big 8 Pin Voedings Kabel naar Ssd aansluiting Hardware & Software 6
C 4pin molex splitter naar 4 pin molex (3x) PCB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
TheDeeGee Male 4-Pin GPU naar Female 4-Pin PWM HighFlow Webshop 8
Limecat Op zoek naar een betere PSU Hardware & Software 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
H Headhunter upgrade naar nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
U hardware shift van corsair 450D naar fractal node 605 (met hulp van de kat) Gallery & Build Logs 2
G Op zoek naar witte PSU met witte kabels Hardware & Software 4
Bjorn@demichiel.nl Opzoek naar waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 173
B 4-PIn naar 3-Pin ?? Overige Koeling 3
Baloo.be Update waterkoeling setup naar Corsair 850D Advies Waterkoeling Setup 3
D ben op zoek naar een waterblock van Bitspower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
F Playstation 4 / PS4 - HDMI naar VGA met converter? Gaming 11
L LED strip connectie naar moederbord vraag Handleidingen en Installatie Tips 2
A Bestaande OS overzetten naar RAID 0 ? Handleidingen en Installatie Tips 4
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
F Waterkoeling (500 euro) i 7 4770k 3.5 ghz overclock naar 4.5 ghz met MSI GTX 780 TI Advies Waterkoeling Setup 29
Freddy [GEVONDEN] Nintento Game Cube kabel naar Televisie Gevonden 2
faljukin 800D naar 900D Gallery & Build Logs 13
N naar welke tempratuur kijken\programa Waterkoeling 3
DieHard [GEZOCHT-DIENST] Terugzetten van HTC One x naar vorige android en eventueel rooten. Gevonden 0
C opzoek naar begeleiding voor een build (PGB) Cases en Modding 8
olympus 12v accu naar 12v auto/gloeiplug stekker Electronica 9
retrorick Mijn verandering naar een betere computer... Gallery & Build Logs 7
C Help??!?!?! Quadcore q6600 2.4 naar 3.6? Overclocking 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan