• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mijn waterkoeling, controle?

Zo heb je een mooie set.
De RX360 radiator kan jouw hardware goed aan.

De pomp is prima. We hebben hiervan vele verkocht en de meeste klanten zijn er positief over.
(op enkele na, maar daarvan was de pomp gewoon defect en is het RMA gegaan en omgeruild)

Het probleem is nu dat deze slecht leverbaar is.
Niet op voorraad bij XSPC zelf -_-
Het kan nog 2 weken duren voordat ze weer op voorraad zijn.

Je zou ook voor een MCP350 kunnen gaan met een DDCRES top.
Dan heb je ook een pomp en reservoir in een.
 
Ik had ook al naar deze pompen gezien, ook omdat ze heel veel gebruikt worden heb ik al gemerkt. Maar ik wou enkel voor de schroeffittingen gaan, zonder klemmetjes... kwestie van vertrouwen en uitzicht.

Zijn deze Laing pompen ook stil in werking? Want ik ga vooral voor de stilte, en eventueel OC'en, maar dat kan deze Rad en CPU koelblok wel aan denk ik;)

Eerst wou ik voor een Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Standard pomp gaan en dan nog een single bay reservor van XSPC, dti wegens plaatsgebrek en dan heb ik een goede druk naar de invoer van de pomp toe die beneden in de kast zal komen te staan. Maar dit begon toen een beetje duur te worden.

Alvast bedankt voor de reactie!
 
Hey Freddy, heb ondertussen de adapters ook al toegevoegd aan mijn lijstje;)
Ben nog steeds aan het wachten tot m'n loon gestort is...

Wat ik me nog afvroeg was:
Hoeveel liter gaat er in een systeem? Ik was aan het rondkijken en zag Feser VSC - Heat Carrier 500ML staan, dus als er minder als 500ml in mijn systeem gaat neem ik deze, lekker veel glycol^^
anders behoud ik mijn kant en klare Feser One Cooling Fluid van 1000ml.
 
Er gaat denk ik iets minder dan een liter in.
Je zal dan 500ML is zeker weten te weinig.
Je hebt dus wel minimaal een liter aan fles(sen) nodig.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
W fancontroller voor mijn waterkoeling Waterkoeling 5
FactoryDefaults Advies voor mijn waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 65
Ahtlon Waterkoeling set voor mijn 900D Advies Waterkoeling Setup 73
S Waterkoeling voor mijn nieuwe projectje Waterkoeling 2
G Graag hulp nodig bij mijn eerste custom waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 11
X Mijn eerste waterkoeling systeem (High end) Advies Waterkoeling Setup 18
F Waterkoeling voor mijn i5 2500k en HD 7950 Advies Waterkoeling Setup 8
N Waterkoeling voor mijn i7 3690X rampage 4 ex en R7970 Advies Waterkoeling Setup 2
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
B Graag wat hulp / advies bij mijn eerste waterkoeling systeem Advies Waterkoeling Setup 1
N Graag advies voor waterkoeling setup voor mijn 3960X Advies Waterkoeling Setup 6
C kan iemand mij helpen een slang voor mijn ek waterkoeling set uit te zoeken Waterkoeling 1
H Advies waterkoeling voor mijn pc Advies Waterkoeling Setup 15
L Eindelijk mijn waterkoeling! :D Waterkoeling 10
Johnny Wat is mijn waterkoeling nog waard? Gesloten 2
D de volgorde van mijn waterkoeling setup Waterkoeling 9
R Temperatuur te hoog met mijn waterkoeling set? Waterkoeling 463
B Mijn waterkoeling is VET! Waterkoeling 16
F [Waterkoeling] Dit was mijn idee, wat vinden jullie? Advies Waterkoeling Setup 5
S Zou ik waterkoeling op mijn pc kunnen aansluiten? Waterkoeling 23
C Waterkoeling oplossing voor mijn nieuwe PC? Waterkoeling 11
V Graag wat info over onderdelen voor mijn waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 12
D Mijn nieuwe waterkoeling Waterkoeling 3
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan