Ik had hier en daar wat fotootjes geplaatst van mijn zolder en verschillende buildlogs, projectjes etc.
Maar volgens mij heb ik er nog geen topic van gemaakt, bij deze
Het begon allemaal met een Vewlix arcade kast in de woonkamer, buildlog hier:
Vervolgens kwam er een Daytona USA cabinet erbij, omdat ik alleen maar plaats had op zolder, kwam die dus op zolder.
Buildlog hier:
Vervolgens kwam er nog een flipperkast bij
, een Twilight Zone, topic hier:
En toen een Point Blank arcadekast:
Toen kwam er nog flipperkast bij, nog een tafelvoetbal, playseat setup
Hier wat plaatjes in chronologische volgorde:

Maar volgens mij heb ik er nog geen topic van gemaakt, bij deze
Het begon allemaal met een Vewlix arcade kast in de woonkamer, buildlog hier:
Vewlix-F Cabinet / Arcade kast / Hyperspin MAME + XBOX 360
Binnenkort meer.... :040:
forum.highflow.nl
Vervolgens kwam er een Daytona USA cabinet erbij, omdat ik alleen maar plaats had op zolder, kwam die dus op zolder.
Buildlog hier:
Daytona USA Twin Cab (Arcade)
Mijn Daytona USA Twin Cab avontuur Zoals eerder vermeldt heb ik vroeger veel in arcade hallen gezeten en Daytona was naast Street Fighter mijn favoriet! Wil al héél graag en best lang een Daytona cab (cabinet), maar nooit wat van gekomen door andere prioriteiten. Maar nu werd ik getipt op...
forum.highflow.nl
Vervolgens kwam er nog een flipperkast bij

Flipperkast / Pinball Topic
Wie houdt hier van lekker potje flipperen? Vroeger heb ik me er nooit echt in verdiept, af en toe weleens een muntje ingedaan, wel leuk maar vond het nooit zo leuk als een racespel of andere arcadekasten. Ik had me dan ook nooit vediept in de spelregels, als ik aan het flipperen was, "deed ik...
forum.highflow.nl
En toen een Point Blank arcadekast:
Wat heb jij net gekocht/gekregen??
Gister nieuwe hardware gekocht voor mijn build:eusa_angel: http://forum.highflow.nl/f34/750d-x99-black-white-silver-theme-16909/
forum.highflow.nl
Toen kwam er nog flipperkast bij, nog een tafelvoetbal, playseat setup
Hier wat plaatjes in chronologische volgorde: