Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
je geeft 'm wel flink op z'n donder!
1,52V is niet niks...
Wel lekkere batch trouwens!
Ik krijg over een paar weken volgende D0 binnen: 2845B223
maar ik denk dat de "2" een tikfout is van de leverancier en dus een 3845B223 batch, zowie zo een D0 B dus, ben benieuwd wat ik mag verwachten want vind hem nergens terug...
Ik heb jouw bericht verwijderd (niet helemaal, moderators en dus Chiller kan het nog lezen).
Het is inderdaad een openbaar forum, maar het moet wel gezellig blijven voor iedereen.
Als jullie een vete met elkaar hebben, los het dan aub privé op via PM, MSN of iets anders, zodat andere mensen er geen last van hebben.
Het is nu wel voor iedereen duidelijk dat je helaas niet de Batchnummer van jouw CPU weet.
Mensen hoeven hier dus ook niet meer naar te vragen.
Mocht je er ooit wel achter komen, wordt het op prijs gesteld als je die hier laat weten.
De overclockers kunnen er misschien wel wat mee.
Thanks
--- update ---
Ik heb dus ook jouw nieuwe post en topic verwijderd.
Ik heb jouw bericht verwijderd (niet helemaal, moderators en dus Chiller kan het nog lezen).
Het is inderdaad een openbaar forum, maar het moet wel gezellig blijven voor iedereen.
Als jullie een vete met elkaar hebben, los het dan aub privé op via PM, MSN of iets anders, zodat andere mensen er geen last van hebben.
Ik krijg over een paar weken volgende D0 binnen: 2845B223
maar ik denk dat de "2" een tikfout is van de leverancier en dus een 3845B223 batch, zowie zo een D0 B dus, ben benieuwd wat ik mag verwachten want vind hem nergens terug...
over jouw batch is totaal niks te vinden helaas, alleen het begin 3845B, maar de 223 erachter totaal niks.
K ben benieuwd hoe die van jouw gaat presteren, waarschijnlijk niet slecht mits het toch een D0 zal zijn.
info over de andere 3845B die gaan goed met zeer weinig Vcore.
over jouw batch is totaal niks te vinden helaas, alleen het begin 3845B, maar de 223 erachter totaal niks.
K ben benieuwd hoe die van jouw gaat presteren, waarschijnlijk niet slecht mits het toch een D0 zal zijn.
info over de andere 3845B die gaan goed met zeer weinig Vcore.