• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mijn ervaring met Highflow

ShaquilleMoreno

Senior Member
Ben op Highflow een topic gestart over push of push and pull voor een rad wat beter zou zijn. Is een topic geworden waarbij ik aardig wat heb opgestoken en uiteindelijk een keuze heb gemaakt op alleen voor pull te gaan. Een bijkomend voordeel was ook dat het rad ter discussie kwam. Na veel wikken en wegen besloten voor de Thermochill PA110.3 te gaan.

Afgelopen Woensdag (19-03-08) het geld overgemaakt en Donderdag al een mailtje gekregen dat het geld binnen was. Op Woensdag ook gelijk geld overgemaakt naar een andere computerzaak voor een stekker en 2 verloopstukken die Highflow niet had, maar nog geen bericht gezien (nu Zaterdag), niet dat het geld binnengekomen is laat staan dat het gepost is.

Ik wist al dat het rad bij Highflow op voorraad was en ook dat werd ook bevestigd in de mail dat hij klaar voor me lag.

Heb vandaag (Zaterdag 22-03) het rad dus opgehaald in Rotterdam terwijl ik in Amsterdam woon. Een rad wil ik niet per post toegestuurd krijgen dus vandaar maar die kant opgegaan. Het was het ritje waard. Wat een ding zeg.

Al met al ook van mij een dikke 10 voor alles :023:
 
Jammer dat ik vandaag zelf niet aanwezig was in de winkel, tis altijd leuk om klanten persoonlijk te ontmoeten.
De volgende keer dan maar! :)

Mijn collega's hebben je goed geholpen hoop ik :D

De verloopstukken hebben we trouwens nu ook op voorraad.
Mocht je ze nog nodig hebben, kan je het dus ook bij ons bestellen :)
Verzending geschiedt dan per envelop en kost 2,50.

In ieder geval bedankt je voor je bericht!
 
Je bent niet grappig. Met deze dingen had ik mijn systeem dit weekend nog aan de praat kunnen krijgen. Nu ligt alles stil totdat ik deze opgestuurd krijg.

O ja de rad zit er al in. Kijk maar bij het push of pul topic
 
Aiii sorry (was niet bedoeld als grap).
Je kan natuurlijk die fittingen zonder de omzetstukken niet in jouw rad zetten :(

Tis wel balen om door die kleine dingen nog te wachten met de bouw!

En met Pasen ertussen zal je pas die dingen op zijn vroegst woensdag in huis hebben :S

Maja, kan je wel alvast andere dingen voorbereiden/perfectioneren :)
 
nou om je beetje gerust te stellen mijn plan was ook om alles dit weekend er in te zetten, maar ik moest weer zo nodig me rad lek maken door er een schroef in te draaien dus gat weer moeten dichten dus moet ik eerst weer gaan testen of ie goed dicht is daar na nog alles in bouwen en dan weer lek test dus pfffffffffff WIL GAMEN!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
bakkiebier Mijn ervaring met Highflow ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Quadcore mijn ervaring met highflow en afhalen HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Traxtorm Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
W Mijn ervaring met highflow:) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Garrett Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 10
Robert Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
L Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
stravinski mijn ervaring met Highflow (geen enkele andere shop kan hieraan tippen) HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
Flythe Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
O Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
MrGiorgio Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
Johnny Mijn ervaring met HighFlow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Caveman Mijn ervaring met de higflow shop HighFlow Testimonials / Shopreviews 7
D Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
G Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
S Mijn ervaring met highflow :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
RusH Mijn ervaring met highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
eric franciscus Mijn ervaring bij HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan