Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja, foto's van het systeem volgen nog. Die zal ik wel plaatsen in het 'stel je voor' gedeelte van dit forum. Duurt alleen nog wel even, moet nog even wat snel modden voor de BeP modding trophy zie: hier. Als dat af is gaat m'n computer uit elkaar om een andere rad te plaatsen (die ligt hier al een tijdje) en dan ook gelijk de Fuzion te installeren .Ik heb nog wel een oude foto.Er is nu alleen een 8800gt geplaatst ipv. de 7900gto die er hier in zit.Het probleem met de bezorging is eigenlijk dat ik hier in een redelijk klein dorp woon (3000? inwoners schat ik), daar schijnen de bezorgers nogal eens problemen mee te hebben. Maar de bezorgers van tnt zijn bekend in het hele dorp (ons kent ons oid ) en van de vele bestellingen die ik heb geplaatst bij verschillende webshops heb ik nog nooit 1 probleem gehad met tnt, maar de 2 bestellingen met GLS zijn allebij fout gegaan en ook nog eens op dezelfde manier :/.Met 2e gratis bezorging bedoel je het tweede keer aanbieden of als het al twee keer is aangeboden? Ik mocht vorige keer toch echt twee keer verzendkosten betalen :icon_evil:.
Ja, foto's van het systeem volgen nog. Die zal ik wel plaatsen in het 'stel je voor' gedeelte van dit forum. Duurt alleen nog wel even, moet nog even wat snel modden voor de BeP modding trophy zie: hier. Als dat af is gaat m'n computer uit elkaar om een andere rad te plaatsen (die ligt hier al een tijdje) en dan ook gelijk de Fuzion te installeren .
Ik heb nog wel een oude foto.
Er is nu alleen een 8800gt geplaatst ipv. de 7900gto die er hier in zit.
Het probleem met de bezorging is eigenlijk dat ik hier in een redelijk klein dorp woon (3000? inwoners schat ik), daar schijnen de bezorgers nogal eens problemen mee te hebben. Maar de bezorgers van tnt zijn bekend in het hele dorp (ons kent ons oid ) en van de vele bestellingen die ik heb geplaatst bij verschillende webshops heb ik nog nooit 1 probleem gehad met tnt, maar de 2 bestellingen met GLS zijn allebij fout gegaan en ook nog eens op dezelfde manier :/.
Met 2e gratis bezorging bedoel je het tweede keer aanbieden of als het al twee keer is aangeboden? Ik mocht vorige keer toch echt twee keer verzendkosten betalen :icon_evil:.