Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb vandaag mijn 3 bestellingen bij de shop zelf opgehaald. Alles op de afgesproken tijd geleverd, en wat ik ook erg klant vriendelijk dat ik bestelde producten mocht wisselen.Dit vind ik echt top tot 2 x toe kabels kunnen omruilen fan controller en alles in 1 x geleverd netjes in een highflow tas stond alles klaar had mijn zoontje bij mij die de lolly lekker vond en blij met het lampje van high flow is wat ook extra in de tas zat.En zeer zeker de dame die op mijn 35 e-mails mij iedere x toch heeft geholpen niet om te slijmen de service en klant vriendelijkheid is perfect tot de volgende bestelling wat niet lang zal duren omdat ik nu al heb gezien iets vergeten te bestellen te zijn.Bas:058:
Heb vandaag mijn 3 bestellingen bij de shop zelf opgehaald. Alles op de afgesproken tijd geleverd, en wat ik ook erg klant vriendelijk dat ik bestelde producten mocht wisselen.
Dit vind ik echt top tot 2 x toe kabels kunnen omruilen fan controller en alles in 1 x geleverd netjes in een highflow tas stond alles klaar had mijn zoontje bij mij die de lolly lekker vond en blij met het lampje van high flow is wat ook extra in de tas zat.
En zeer zeker de dame die op mijn 35 e-mails mij iedere x toch heeft geholpen niet om te slijmen de service en klant vriendelijkheid is perfect tot de volgende bestelling wat niet lang zal duren omdat ik nu al heb gezien iets vergeten te bestellen te zijn.
Bas:058: