Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Koop je al je spullen online?Ik ga voor "gewone" hardware zoals cpu's, mobo's, etc... vaak bij een "brick and mortar" store in de buurt. Dat scheelt niet veel in prijs, maar je kan er even langs met je CPU of mobo en hem laten testen... Dan weet je het zonder een ellenlange RMA...Met wat je omschrijft lijkt het idd op een cpu probleem... ESD lijkt me dan het meest waarschijnlijke, want mechanisch zijn die dingen best sterk. De socket, da's natuurlijk wat anders... Als daar iets mee fout zit, kan het natuurlijk ook daardoor zijn dat je cpu niet meer goed herkend wordt...
Koop je al je spullen online?
Ik ga voor "gewone" hardware zoals cpu's, mobo's, etc... vaak bij een "brick and mortar" store in de buurt. Dat scheelt niet veel in prijs, maar je kan er even langs met je CPU of mobo en hem laten testen... Dan weet je het zonder een ellenlange RMA...
Met wat je omschrijft lijkt het idd op een cpu probleem... ESD lijkt me dan het meest waarschijnlijke, want mechanisch zijn die dingen best sterk. De socket, da's natuurlijk wat anders... Als daar iets mee fout zit, kan het natuurlijk ook daardoor zijn dat je cpu niet meer goed herkend wordt...