Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb je de cpu alweer getest met je oude/stock koeler?Ik zou inderdaad een ander mobo bestellen (goedkope of 1 die je huidige zal vervangen. De cpu daarin drukken + je RAM. Kijken of je cpu boot en je beeld krijgt.Is dit dan het geval, dan kan je eigenlijk met zekerheid zeggen dat het je mobo is.Wanneer je kapotte mobo nog garantie heeft deze RMA sturen. Als je het nieuwe mobo wilt houden kun je je pc weer in elkaar zetten en zit je geen 3-4 weken zonder PC. Je geretourneerde bordje zou je dan later kunnen verkopen weer.Wanneer je wel een tijdje zonder pc kunt, dan stuur je de test mobo retour onder Wet Koop of afstand (kan binnen 2 weken) en stuur je je kapotte mobo ook retour onder RMA.Alsnog geen beeld, ja dan is het je CPU. Maar dat lijkt me erg waarschijnlijk. Intel cpu's hebben geen pinnen zoals AMD cpu's dus daarmee kan niet veel mis gaan.Je had ook gewoon je wachtwoord kunnen veranderen
Heb je de cpu alweer getest met je oude/stock koeler?
Ik zou inderdaad een ander mobo bestellen (goedkope of 1 die je huidige zal vervangen. De cpu daarin drukken + je RAM. Kijken of je cpu boot en je beeld krijgt.
Is dit dan het geval, dan kan je eigenlijk met zekerheid zeggen dat het je mobo is.
Wanneer je kapotte mobo nog garantie heeft deze RMA sturen. Als je het nieuwe mobo wilt houden kun je je pc weer in elkaar zetten en zit je geen 3-4 weken zonder PC. Je geretourneerde bordje zou je dan later kunnen verkopen weer.
Wanneer je wel een tijdje zonder pc kunt, dan stuur je de test mobo retour onder Wet Koop of afstand (kan binnen 2 weken) en stuur je je kapotte mobo ook retour onder RMA.
Alsnog geen beeld, ja dan is het je CPU. Maar dat lijkt me erg waarschijnlijk. Intel cpu's hebben geen pinnen zoals AMD cpu's dus daarmee kan niet veel mis gaan.
Je had ook gewoon je wachtwoord kunnen veranderen