Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hoi, dank je, had jouw build log ook al gezien ja. Heeft de SR2 nog toegevoegde waarde eigenlijk als ie er maar op 1 manier in kan hangen? Heb jij nog ruimte voor je front top bay met de rad die er nu in zit? Want volgens mij heb ik met een 360mm in de top geen plek meer om de bay er in te hangen en is dan de XT eigenlijk geen optie meer.Edit: ik zie dat 360mm of langer idd de ODD drive bay er uit moet. Zou dan ook nog voor een 280mm kunnen kiezen, dan zou het een dual 280mm setup worden zowel front als top Maar eigenlijk wil ik voor maximale koeling gaan dus dan is een 360mm logischer..Edit2: thinking about it some more, zo'n aquaero is leuk, maar mijn mobo kan dit ook gewoon met de thermal sensor en de 3 PWM aansluitingen die ik in totaal op het mobo heb. Dus ik kan met een 1->2 en 1->3 PWM splitter met gemak de 5 fans aansturen.
Hoi, dank je, had jouw build log ook al gezien ja. Heeft de SR2 nog toegevoegde waarde eigenlijk als ie er maar op 1 manier in kan hangen? Heb jij nog ruimte voor je front top bay met de rad die er nu in zit? Want volgens mij heb ik met een 360mm in de top geen plek meer om de bay er in te hangen en is dan de XT eigenlijk geen optie meer.
Edit: ik zie dat 360mm of langer idd de ODD drive bay er uit moet. Zou dan ook nog voor een 280mm kunnen kiezen, dan zou het een dual 280mm setup worden zowel front als top Maar eigenlijk wil ik voor maximale koeling gaan dus dan is een 360mm logischer..
Edit2: thinking about it some more, zo'n aquaero is leuk, maar mijn mobo kan dit ook gewoon met de thermal sensor en de 3 PWM aansluitingen die ik in totaal op het mobo heb. Dus ik kan met een 1->2 en 1->3 PWM splitter met gemak de 5 fans aansturen.