• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Hey

Ik heb een 360mm SR2 genomen. Die steekt er sinds een week in en ik ben er heel tevreden van. Ik twijfelde ook tussen een 420mm GTS en een 360m SR2. Ik gebruik er Noctua NF-F12 PPC's op (pull, want push alleen kan niet met een SR2 omdat die dopjes heeft die in de weg zitten om de radiator zelf helemaal "flush" tegen de bovenkant van je case te hangen...

Ik heb een EK Supremacy EVO block van mijn predator gebruikt nu. Ik kan het niet vergelijken met een ander, maar 't werkt prima. Er zijn blokken die 1-3 graden beter zouden scoren in theorie.

Ik vond het prettig enkele 45, 90 en dual rotary 90 graden fittingen te hebben om het allemaal wat netter mee te maken, maar wat je daar hebt staan is denk ik het minimum. Ik heb enkele foto's onderaan mijn eigen thread staan voor een vergelijkbare setup als de jouwe.

Er zijn eigenlijk 2 types aquaero's. De LT is enkel de "printplaat" met de besturing erop, de XT is de LT met een schermpje dat je in een 5.25" bay kan monteren erop, waardoor je een en ander via die weg kan bedienen...

De 6 is wat krachtiger in output per header geloof ik, er is ook nog een versie 5. Dat kan je best nog even nalezen.

Terug
Bovenaan