Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heren, vrienden van het forum! Ik ben nu aan 't kijken voor de top rad. Ik twijfel tussen een 360mm en een 420mm (met max 5cm incl fans). Wat is wijsheid? Een 420mm zou moeten passen en lijkt me wel netjes (en lekker veel oppervlak). Aan de andere kant ga ik denk ik niet heel veel meer winnen met het 1/7 extra capaciteit. Daarbij kan ik evt. kiezen voor een iets dikkere 360mm rad.Als ik een CPU blok kies, welke is het allerbeste qua cooling? Ik heb een Core i7 6700K LGA1151 slot CPU. EK SUpremacy EVO?Klopt mijn checklist zo ongeveer om mijn loop uit te breiden;- Rad- CPU blok- 4 fittingen bijbestellen- Nieuwe koelvloeistof- 10/13mm tubing- 3x 120mm fans (als ik voor 360mm rad ga).Mis ik nog iets of zit ik zo goed? Demi water om te spoelen heb ik nog.Als ik ook kies om een aquaero in de mix te brengen, welke heb ik dan nodig? Er zijn er namelijk meerdere op de site met versie 6.
Heren, vrienden van het forum! Ik ben nu aan 't kijken voor de top rad. Ik twijfel tussen een 360mm en een 420mm (met max 5cm incl fans). Wat is wijsheid? Een 420mm zou moeten passen en lijkt me wel netjes (en lekker veel oppervlak). Aan de andere kant ga ik denk ik niet heel veel meer winnen met het 1/7 extra capaciteit. Daarbij kan ik evt. kiezen voor een iets dikkere 360mm rad.
Als ik een CPU blok kies, welke is het allerbeste qua cooling? Ik heb een Core i7 6700K LGA1151 slot CPU. EK SUpremacy EVO?
Klopt mijn checklist zo ongeveer om mijn loop uit te breiden;
- Rad
- CPU blok
- 4 fittingen bijbestellen
- Nieuwe koelvloeistof
- 10/13mm tubing
- 3x 120mm fans (als ik voor 360mm rad ga).
Mis ik nog iets of zit ik zo goed? Demi water om te spoelen heb ik nog.
Als ik ook kies om een aquaero in de mix te brengen, welke heb ik dan nodig? Er zijn er namelijk meerdere op de site met versie 6.