Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Netjes gedaan voor de eerste keer! Al doende leert men zal ik maar zeggen , zo hebben de meesten het geleerd...ik dus ook (bijna 10 jaar geleden).Blijft spannend om de videokaart te strippen, maar eenmaal weer in elkaar en wanneer alles draait zoals het moet, dan geeft het iig een voldaan gevoel.Wanneer je een lap tekst gaat schrijven, altijd tussen door tekst copy-paste doen....of in tekstverwerker typen! Je bent niet de eerste die dit overkomt, ik weet hoe het voelt, LOL...
Netjes gedaan voor de eerste keer! Al doende leert men zal ik maar zeggen , zo hebben de meesten het geleerd...ik dus ook (bijna 10 jaar geleden).
Blijft spannend om de videokaart te strippen, maar eenmaal weer in elkaar en wanneer alles draait zoals het moet, dan geeft het iig een voldaan gevoel.
Wanneer je een lap tekst gaat schrijven, altijd tussen door tekst copy-paste doen....of in tekstverwerker typen! Je bent niet de eerste die dit overkomt, ik weet hoe het voelt, LOL...