Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik zit met een 7700K, die worden veel warmer... Schandalig warm eigenlijk, en dat ligt aan die TIM...Ik haalde als ik mij niet vergis wel 5gHz maar met absurde temperaturen op een NH-D15, toch niet de minste koeler... Op water heb ik geen zware OC meer gestest. 4,8gHz haal ik met een AVX correctie van -300mHz en een undervolting naar 1.21V (uit mijn hoofd) en dat is is stabiel en sub 80 graden Celsius op lucht, dat zou een pak beter moeten gaan eens ik die bij in de loop steek... Niet dat ik 5gHz nodig heb, maar koeler lijkt me altijd beter. Nu loopt hij stock en dat gaat echt prima...Ik overweeg nog wel die cpu ook eerste te delidden voor ik hem op water zet. Eerst de upgrade naar een D5/ res / rad en dan zien we wel weer.Nogmaals bedankt om me attent te maken op die probe header!
Ik zit met een 7700K, die worden veel warmer... Schandalig warm eigenlijk, en dat ligt aan die TIM...
Ik haalde als ik mij niet vergis wel 5gHz maar met absurde temperaturen op een NH-D15, toch niet de minste koeler... Op water heb ik geen zware OC meer gestest. 4,8gHz haal ik met een AVX correctie van -300mHz en een undervolting naar 1.21V (uit mijn hoofd) en dat is is stabiel en sub 80 graden Celsius op lucht, dat zou een pak beter moeten gaan eens ik die bij in de loop steek... Niet dat ik 5gHz nodig heb, maar koeler lijkt me altijd beter. Nu loopt hij stock en dat gaat echt prima...
Ik overweeg nog wel die cpu ook eerste te delidden voor ik hem op water zet. Eerst de upgrade naar een D5/ res / rad en dan zien we wel weer.
Nogmaals bedankt om me attent te maken op die probe header!