Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Interessant topic!Ik heb dezelfde case en cpu koeler (non S). Ik heb vandaag een HWlabs 280mm GTS besteld die ik vooraan ga steken met een EK D5 / 140mm res combo er tegenaan om de EK Predator die ik nu heb eruit te kunnen doen...Ik heb zo'n bitspower 1/4G thermal sensor genomen. Die gaat in een vrije port op het reservoir zodat ik voorbereid ben om via temperatuur aan te sturen (heb die optie nu niet op mijn mobo, dus moet nog iets verzinnen). Een dikkere rad vooraan durfde ik niet met mijn GPU's... De GTS is mogelijk wat aan de lichte kant om in mijn geval 2x 1080Ti's te koelen, maar ik ga er op termijn nog een cpu-blok + top radiator bij steken... Dit is een tijdelijke fase .Moeten die HWlabs radiatoren ook uitgespoeld worden? Ik dacht dat dit voor HWlabs al gebeurd was?
Interessant topic!
Ik heb dezelfde case en cpu koeler (non S). Ik heb vandaag een HWlabs 280mm GTS besteld die ik vooraan ga steken met een EK D5 / 140mm res combo er tegenaan om de EK Predator die ik nu heb eruit te kunnen doen...
Ik heb zo'n bitspower 1/4G thermal sensor genomen. Die gaat in een vrije port op het reservoir zodat ik voorbereid ben om via temperatuur aan te sturen (heb die optie nu niet op mijn mobo, dus moet nog iets verzinnen). Een dikkere rad vooraan durfde ik niet met mijn GPU's... De GTS is mogelijk wat aan de lichte kant om in mijn geval 2x 1080Ti's te koelen, maar ik ga er op termijn nog een cpu-blok + top radiator bij steken... Dit is een tijdelijke fase .
Moeten die HWlabs radiatoren ook uitgespoeld worden? Ik dacht dat dit voor HWlabs al gebeurd was?