Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Volgens mij kunnen er ook gewoon 12cm fans worden gemonteerd als ik de foto bekijk...maar tis wat je zelf wilt. Wil je een 280, neem je een 280 :)

Push-Pull heeft alleen effect wanneer aan beide zijden dezelfde maat fans zijn gemonteerd, maakt wel meer geluid btw en kost dubbel zoveel fans. (€75 meer).

Dikke rads werkt volgens mij pull beter....maar daar zijn genoeg reviews van op web te

Helemaal beter, scheelt je al snel 30 euro.

Jep, het maakt niets uit. Zelfde geldt voor plaatsing van onderdelen, de temperatuur zal nagenoeg overal in de loop hetzelfde zijn.

Je neemt nooit een enkele rad, altijd headroom houden, want hoe meer radiator oppervlakte, des te beter. Vuist regel is altijd 1x 12cm rad is voldoende voor een onderdeel. Staat ongeveer gelijk aan lucht koeling.

Als je de ruimte hebt, plaats een dik rad. (https://www.highflow.nl/watercooling/radiatoren/3-x-120mm-360/phobya-g-changer-360-v.2-full-copper-black.html)

Terug
Bovenaan