• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Microcool Banchetto

Een Monsta kan je dan alleen op de middelste fan houder gaten vast maken.

Juist, ff vergeten dat monsta rad voor 140mm fans is ook, maar er is ook fan spacing voorzien voor 120mm fans dus je zou hem normaal wel moeten kunnen monteren zonder probleem.

detailed_image_3668.jpg


Wat je misschien wel kan doen is 3 240 rads erop zetten. Gewoon allemaal een kwartslag draaien.

Is mogelijk, wat je ook kan is gewoon een triple vastmaken zoals het hoort en er nog een triple of dual gewoon bovenop zetten, die ligt er dan gewoon op. Kan je dan op een of andere manier mechanisch aan elkaar vastmaken of gewoon velcro tussen de 2 rads steken, dan blijft de bovenste ook staan, is nog gemakkelijk. Zo heb ik het gedaan bij een build vorig weekend.
 
Laatst bewerkt:
Juist, ff vergeten dat monsta rad voor 140mm fans is ook, maar er is ook fan spacing voorzien voor 120mm fans dus je zou hem normaal wel moeten kunnen monteren zonder probleem.

detailed_image_3668.jpg




Is mogelijk, wat je ook kan is gewoon een triple vastmaken zoals het hoort en er nog een triple of dual gewoon bovenop zetten, die ligt er dan gewoon op. Kan je dan op een of andere manier mechanisch aan elkaar vastmaken of gewoon velcro tussen de 2 rads steken, dan blijft de bovenste ook staan, is nog gemakkelijk. Zo heb ik het gedaan bij een build vorig weekend.

De Black Ice GT 120 passen niet zijn te breed
Ik moest de gaten veranderen
 
Normaal gesproken zit de voeding voor het moederbord en zit die dichter bij de aansluitingen op het moederbord, gpu etc.

Hoe hebben jullie dat opgelost? Hebben jullie verlengkabels ergens geregeld of raden jullie een bepaalde voeding aan die langere kabels heeft?
 
Normaal gesproken zit de voeding voor het moederbord en zit die dichter bij de aansluitingen op het moederbord, gpu etc.

Hoe hebben jullie dat opgelost? Hebben jullie verlengkabels ergens geregeld of raden jullie een bepaalde voeding aan die langere kabels heeft?

Je moet inderdaad wat opletten met de kabel lengtes. Op zich niet zo een probleem, het moederbord zit op een aparte plexi plaat die via rubber voetjes wat hoger is opgesteld, daaronder zijn openingen voorzien om de kabels door te steken. Je maakt dan gewoon het bochtje om de kabels onder de plexi plaat door te steken en op het moederbord te bevestigen. Het enige probleem dat je kan hebben volgens mij is de lengte van de PCI-e kabels, met 50cm zoals bij vele voedingen kom je niet toe, je hebt 60cm nodig. Een voeding zoals de Corsair HX1000 heeft die lengtes, andere types weet ik niet, zeker nakijken dus.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan