• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mezelf en mijn cooler master cm690 ll advanced voorstellen :)

Dave-V

Member
Hi, ik ben Dave en ben nu een half jaartje mijn eigen aan het verdiepen in pc's en waterkoeling etc.
Ik ben nog niet heel ver met ombouwen naar waterkoeling, maar er komt nu een beetje schot in te zitten :)
Dit is de eerste pc die ik zelf samen heb gesteld en ook zelf in elkaar heb gezet, en zelf een beetje gemod heb!
So take it easy on me :p hahaha.

over mijn pc: AMD fx8120, 16gb ram, ramkoeler van corsair, 120gb SSD, 500gb hdd, 2x club 3d radeon hd6870 coolstream edition, crosshair v formula moederbord, 750watt voeding, thermal take waterkoeling setje!
IMAG0149.jpg

Over het waterkoeling setje van thermal take ben ik tot nu toe niet echt tevreden, dus die gaat er uit.. De pomp ga ik wel gebruiken, maar ik wil een bay reservoir.. vind ik tog wat makkelijker en een mooier gezicht!
Zelf ben ik nog schadehersteller en spuiter van beroep dus qua spuiten en het plaatsen van het plexiglas in de kast kwam het allemaal wel mooi uit ;)

verder heb ik nog een andere hobby, en dat is mijn oude volkswagen kevertje! :icon_lol:
335885_228553020607151_1181683331_o.jpg


graag hoor ik of iemand nog tips heeft ivm waterkoeling etc.

Groetjes Dave!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
brepoels peter Mezelf even voorstellen peter brepoels Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
C Zal Mezelf & Hotline even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
B Mezelf even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
M even mezelf voorstellen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
K ik stel mezelf voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
R Gewoon van mezelf! Gallery & Build Logs 0
R Mezelf even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
gerjanlubbers ik stel mezelf even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
A FF mezelf voorstellen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
D Ik stel mezelf even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
pulse Ik stel mezelf even voor: pulse is de naam Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S stel mezelf ma even voor dennis Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
MrGiorgio Niet voor mezelf maar puur als suggestie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Lek gehad in mijn build Waterkoeling 4
L Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd Advies Waterkoeling Setup 80
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
D Mijn videokaarten waterkoelen Waterkoeling 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
J overclocking mijn 5930k help? Overclocking 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan