• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Metro Vacuum ED500 DataVac en MDV-1BA Datavac Duster / Blower / Vacuum

Ik gebruik hier een bedpomp voor (met de dunste adapter erop), werkt veel makkelijker, kost een hoop minder en wekt geen statische elektriciteit op. En je traint je beenspieren ermee.
 
Hier gebruiken we het blaas apparaat van de hond. Om de pc stof vrij te blazen. kan nog verwarmen ook krijgt je videokaart het niet koud. :icon_razz:

2014-03-14%2018.00.09.jpg


2014-03-14%2018.00.17.jpg
 
Van een paar maanden geleden. Geloof na P12 toen ik nogal wat op te ruimen had.


De blazer gebruikt om het stof achter de radiatoren weg te blazen. :p


Nu is het een kwestie van bijhouden om dergelijke stof tsunamies van het filmpje hierboven te voorkomen. ;)
 
Nog een keer met figuurzagen gebruikt. Deze keer op een andere manier door de blower vast te zetten en continu te laten blazen. Zo bleef de lijn mooi schoon en perfect zichtbaar.


Geeft gelijk een zekere gevoel dat de buren geen last zullen hebben van zaaggeluiden. :icon_biggrin:

 
Een schopje: wel leuk om te zien dat mijn suggestie van toendertijd inmiddels op positie vijf staat in het lijstje best verkocht. Die van mij is helaas gejat (woonde in een gedeeld huis en blijkbaar vond een huisgenoot het ook al handig). Zit toch erg te wijfelen om weer een nieuwe te halen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Metro Vacuum MDV-1BA DataVac Pro 4.5-AMP Computer Vac/Blower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Thierry Metro 2033 Gaming 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan