meneer peer
Tja, fruit....
woohoo na 6 dagen flink wat opgeschoten met de meeste spullen binnen
dus dit wordt een wat langere post aangezien ik het een en ander samenvoeg
na lang wachten (2 en een halve week) eindelijk pakketje binnen gekregen dat was kwijt geraakt.
(leverancier, Freddy, had het al opnieuw gestuurd)
Meteen begonnen met oude kast demonteren en de koeling overgezet.
meteen aan de lektest
Tijdens de lektest meteen met kabel management begonnen.
I LOVE TIE-WRAPS
131 tie-wraps later is dit het resultaat
voor de scherpe ogen, de schedel zit er inderdaad al in!
zo, nog een shot van de achterkant van de schedel
en tja.. als je dan op nog een pakketje moet wachten wil je nog wel eens creatief worden met de camera
Ook heb ik de ledjes van vincent gefit samen met het nieuwe USB panel voor het frontje dat afgelopen maandag om 9:00 :| binnen kwam.
En ik heb inderdaad aluminium folie gebruikt, dit reflecteert het licht beter -> beter effect
vandaag een deel van de verlichting binnen gehaald (voor in de voorkant, het midden stuk moet nog worden voorzien)
Had helaas me verkeken op de kleur van de CCFL's er stonden blauwe op de verpakking maar een klein rot stickertje zei dat er witte inzaten (lekker verwarrend) maar toch al een best aardig resultaat
natuurlijk is het in het donker een stuk leuker
enige wat nu nog eigenlijk moet gebeuren is dus de verlichting in de binnenkant, en een window in het zijpaneel.
Zo ziet het er namelijk nu uit.
nou, dit was het zo wel een beetje voorlopig
tips, feedback etc. zijn natuurlijk altijd welkom!
dus dit wordt een wat langere post aangezien ik het een en ander samenvoeg
na lang wachten (2 en een halve week) eindelijk pakketje binnen gekregen dat was kwijt geraakt.
(leverancier, Freddy, had het al opnieuw gestuurd)
Meteen begonnen met oude kast demonteren en de koeling overgezet.
meteen aan de lektest
Tijdens de lektest meteen met kabel management begonnen.
I LOVE TIE-WRAPS
131 tie-wraps later is dit het resultaat
voor de scherpe ogen, de schedel zit er inderdaad al in!
zo, nog een shot van de achterkant van de schedel
en tja.. als je dan op nog een pakketje moet wachten wil je nog wel eens creatief worden met de camera
Ook heb ik de ledjes van vincent gefit samen met het nieuwe USB panel voor het frontje dat afgelopen maandag om 9:00 :| binnen kwam.
En ik heb inderdaad aluminium folie gebruikt, dit reflecteert het licht beter -> beter effect
vandaag een deel van de verlichting binnen gehaald (voor in de voorkant, het midden stuk moet nog worden voorzien)
Had helaas me verkeken op de kleur van de CCFL's er stonden blauwe op de verpakking maar een klein rot stickertje zei dat er witte inzaten (lekker verwarrend) maar toch al een best aardig resultaat
natuurlijk is het in het donker een stuk leuker
enige wat nu nog eigenlijk moet gebeuren is dus de verlichting in de binnenkant, en een window in het zijpaneel.
Zo ziet het er namelijk nu uit.
nou, dit was het zo wel een beetje voorlopig
tips, feedback etc. zijn natuurlijk altijd welkom!