• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Meneer Peer

woohoo na 6 dagen flink wat opgeschoten met de meeste spullen binnen :D
dus dit wordt een wat langere post aangezien ik het een en ander samenvoeg ;)

na lang wachten (2 en een halve week) eindelijk pakketje binnen gekregen dat was kwijt geraakt.
(leverancier, Freddy, had het al opnieuw gestuurd)
Meteen begonnen met oude kast demonteren en de koeling overgezet.
meteen aan de lektest :D
p2111092305.jpg

Tijdens de lektest meteen met kabel management begonnen.
I LOVE TIE-WRAPS :D
p2111092252.jpg

131 tie-wraps later is dit het resultaat
p231109115701.jpg

voor de scherpe ogen, de schedel zit er inderdaad al in!
p2311091156.jpg

zo, nog een shot van de achterkant van de schedel
p2311091158.jpg

en tja.. als je dan op nog een pakketje moet wachten wil je nog wel eens creatief worden met de camera
p231109115901.jpg

Ook heb ik de ledjes van vincent gefit samen met het nieuwe USB panel voor het frontje dat afgelopen maandag om 9:00 :| binnen kwam.
En ik heb inderdaad aluminium folie gebruikt, dit reflecteert het licht beter -> beter effect
p3011091558.jpg

vandaag een deel van de verlichting binnen gehaald (voor in de voorkant, het midden stuk moet nog worden voorzien)
Had helaas me verkeken op de kleur van de CCFL's er stonden blauwe op de verpakking maar een klein rot stickertje zei dat er witte inzaten (lekker verwarrend) maar toch al een best aardig resultaat
p011209225201.jpg

natuurlijk is het in het donker een stuk leuker :D
p0112092250.jpg

p0112092252.jpg

p0112092251.jpg

enige wat nu nog eigenlijk moet gebeuren is dus de verlichting in de binnenkant, en een window in het zijpaneel.
Zo ziet het er namelijk nu uit.
p3011091724.jpg

nou, dit was het zo wel een beetje voorlopig :D
tips, feedback etc. zijn natuurlijk altijd welkom!

heb ik nog over zitten twijfelen.
dan wordt het weer zo'n standaard window.
+ik kon geen oplossing vinden hoe dat bij de rest van de frontjes zou passen. want er moeten er wel een paar blijven zitten -> kabel management

Nu kan je hem ook al heel goed zien, vond het zo beter passen.

super Peer !
dit is erg tof gedaan en zeer orgineel
nou die schdel vind ik zo ook wel wat hebben , het valt niet gelijk zo in t oog en dat maakt t ook wel weer spannend achter gaaswerk heeft wel iets horror achtigs
verlichting doet daarbij ook een boel
heel mooi allemaal en zeker te zien dat je daar al veel tijd in heb gestoken

Terug
Bovenaan