• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Meerdere produkten.

jij hebt toch plaats genoeg in je kast om een grotere rad te plaatsen? ik zou 240 nemen. Of mss zelf 360 als je later nog iets wil toevoegen SLI setup ofzo.
 
Zit nu inderdaad na te denken om 2 loops te nemen. 1 loop voor GPU power en 1 loop voor CPU en mobo power. Beide loops uit te rusten met een 240 rad. Heb nu ook een 240 rad. En dat werkt ook. Radje erbij, fan erbij en een extra pompje en dan moet je toch wel een monster flow hebben.
 
Maar nu heb ik gewoon weer een vraag aan onze beste Freddy.

Freddy kun jij aan die X-flow Stealth rads komen van HW labs. Deze zijn lekker plat en hebben voor mij genoeg koel power. Heb nu een gewone Stealth 240. Maar wil mijn radiator anders gaan plaatsen waardaoor een X-Flow extreem goed gaat passen in mijn setup.

Dus als je deze voor een zacht prijsje kunt verkopen. Lijkt me lekker. Heb echt zin om mijn compie te slopen. 2 loops. 2 verschillende UV kleuren. Uber geil.

Maar goed ik wacht het even af. Freddy give me some good news, OWK??
 
Ja die zijn te bestellen. Maar HWLabs heeft momenteel geen voorraad en is bezig met de productie.
In de tweede week van September moet het weer leverbaar zijn.

Onze prijs zal ongeveer 45 euro zijn.
 
Update:
Een tussen distributeur heeft het wel op voorraad.
Kan het dus voor je bestellen, normaal gesproken binnen drie werkdagen op voorraad.
Prijs: 44,90

Als je het wilt, laat ik het toevoegen aan de webshop en kan je het bestellen.
 
Ik wil het graag bestellen, maar het zal wat vertraagd worden. Heb verleden week te horen gekregen dat ik in oktober naar het buitenland moet voor mijn werk. Ik weet niet hoeveel geld me dat gaat kosten. Dus moet eerst maar even zuinig aan doen. Misschien dat ik volgend jaar in 1 keer een nieuwe setup bij je koop en anders word het eind dit jaar. Voorlopig moet ik eerst maar is een ticket boeken en een hotel.

Helaas gaat het leven nooit zoals je het wilt.

Greetz.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan