• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Meerdere produkten.

Black_Swan

Death From Above
Ik heb alle produkten van swiftech. Swiftech Storm, Swiftech MCW30, Swiftech MCW60 & MCP655. Ik heb een Black Ice GT Stealth 240 Black als radiator en een Fill Port van Danger Den. Alle slangen zijn van Tygon.


Nu wil graag het Storm blok vervangen voor een Apogee GTX CU. Nu verkopen jullie de Apogee GTX voor 59,95 euro (swiftech prijs $69.95). Nu is mijn vraag kunnen jullie ook aan de Apogee GTX CU komen (swiftech prijs $79.95) en wat gaat deze kosten, nu de dollar zo heerlijk laag ligt.

Ook zoek ik pin extractors voor mijn voeding en andere apparaten, zodat ik sommige draden kan inkorten. Hierbij zoek ik dus ook de bij behorende pins & sockets. Kunnen jullie hier ook aan komen sinds jullie ook verschillende produkten verkopen van AC Ryan.

Ik wil dus eigenlijk mijn water setup compleet veranderen door de blokken anders aan elkaar te zetten en mijn 8800GTS te H2O'en. Hierdoor wil ik graag bij jullie een buis reservoir bestellen, een temp probe, Apogee GTX CU (mits leverbaar), een Black Ice GT Stealth 120, een flowmeter met RPM aanduiding en nog wat bijbehorende fittingen en dergelijke.

Temp probe wil ik graag aan de onderkant van het reservoir plaatsen, bovenkant van het reservoir mijn Fill Port, is dit mogelijk?
Ook wil ik graag de flow meter hard mounten op een radiator, zodat deze mooi in het zicht zit en dicht bij mijn CPU-Fan aansluiting op mijn mobo, zodat mijn mobo mij verteld wanneer de pomp er mee op houd, voor wat meer redundancy. Maar is dit mogelijk, dit omdat de flow meter van plastic is. Voor het hardmounten had ik een SLI verbindingsstuk ingedachten.

Ik hoop dat jullie hier allemaal positief op kunnen reageren.

Alvast bedankt!!

Geweldige site btw.
 
Het blok van swiftech: http://www.swiftech.com/products/APOGEEGTX-CU.asp
Plaatje:
AQPOGEE-GTX-CU.jpg


Dan de rad met koppel stuk en flow met voor een hardmount:
image.php

image.php

image.php


Dan het reservoir met in de onderste schroefverbingen een temp probe:
image.php

image.php
 
Ik ga kijken voor de Apogee GTX CU.
Zodra ik weet of die te leveren, zal ik het hier melden.

Alles van AC Ryan kunnen wij leveren.
Als je een specifieke model/product code kan geven, kunnen wij die gewoon bestellen.

Een reservoir van EK waterblocks heeft aan de bovenkant nog een aansluiting voor fittingen.
Dat is ideaal als je bovenop nog een fillport wilt plaatsen.
Of je kan natuurlijk ook van DangerDen een fillport+reservoir setje nemen.

Hardmounten bedoel je denk dat, je geen slang tussen de aansluitingen plaatst?
Dat is mogelijk, het is immers gewoon een andere fitting gebruiken.
 
Ik heb even gekeken op de site van ac-ryan maar daar is bijna alles vanaf. Nu las ik wel in een ander topic over atx sockets. Weet niet waar hij die link vandaan heeft. Fillport heb ik zelf al. Fillport met reservoir gaat niet lukken bij mij. Ik heb een Mozart TX. Hele hoge kast. Heb nu de fillport op een t-stuk, maar ik krijg het niet helemaal ontlucht, dit omdat het t-stuk vlak voor de pomp zit. Als er dan een luchtbel door naar boven wilt, word deze meestal meteen weer opgezogen door de pomp. Dacht dit probleem dus op te lossen met zo'n reservoir tube. En inderdaad de bovenkant gebruiken met de fillport en dan de onderste met een temp probe.

En hardmounten is inderdaad zonder slangen monteren, star aansluiten op de radiator. Dit geeft naar mijn mening een mooie optische verfraaing, omdat de flow meter dan aan de voorkant, vlak voor de window komt te zitten. Welke fittingen zal ik dan nodig hebben? Kan het met zo'n sli bridge of heb je nog een andere goeie suggestie.

En over de spullen van AC-Ryan, dat ga ik eerst goed uitzoeken voordat ik een request maak.
 
Laatst bewerkt:
Leuke hardware!
Alweer een jaartje oud als ik zo schat :)
Maar kan je nog prima mee door.

Ik wil ook nog zo'n race wiel, nu ik Race Driver Grid heb geïnstalleerd :D
 
Hardware is deze maand inderdaad een jaar oud.

En over het stuurtje. Ik zou eerder voor de G25 gaan. Kost wel meer. Maar is ook veel meer waard. Leren stuur, koppelings pedaal en een versnellingspook met 6 versnellingen. Dus een stuk realistischer. MOMO racing rijd ook heerlijk hoor. Heb het stuur nu 2 of 3 jaar. Nog steeds heel veel plezier mee in de Need for Speed reeks.

Maar ik hoor het dan wel voor het koelblok. Moet ook nog een G80 adapter kopen voor mijn gpu blok. Maar je hebt alles waar mijn computer hartje warm van word. GRRRR

Word op mijn werk zo ook 2x in het jaar een LAN party gehouden. Mogen de in de toekomst bestelde spullen bevallen. Misschien kan ik dan wel reclame voor je maken. Hebben we misschien beide wat aan!

Greetz
 
De G25 was/ben ik ook van plan om aan te schaffen.

Ik was laatst in de mediamarkt en stond daar zowat een kwartier mee te spelen.
Helaas had ik mijn vriendin meegenomen die mij van de impulsieve koop had weerhouden en mij van dat ding weg had getrokken :p

Leuk idee van de LAN. Kan je jouw PC mooi als "showmodel" gebruiken en proberen meer mensen over te halen tot waterkoeling :D
 
Verleden LAN was er waren er maar 2 met waterkoeling, waaronder mezelf. Kleine OC wedstrijd gehouden. Maar die had ik wel gewonnen. Gewoon even de fans vol gas en de pomp 3 bar laten leveren. En hoppa, mega koeling. Dat is wel ideaal aan dat storm blok, hoe meer flow en druk er is hoe beter hij koelt met die kleine jets van hem.
 
Het is in ieder geval het beste koel blok van Swiftech. En tja ehh. Heb verschillende reviews gelezen over de Apogee GTX en daaruit komt wel naar voren dat ie net iets beter is als de rest. Heb alleen even geen links om mijn woord te verdedigen. Maar moet het zelf nog testen. Ik heb zelf het oude Storm blok van Swiftech en dat was toen echt de beste. Enigste nadeel was dat je er een monsterpomp aan moest hangen (D5 of swiftech variant). Hoe meer flow hoe meer druk die kon opbouwen via de waterjets.

Maar goed. Google is op het blokje en dan vind je vast hele goede reviews.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan