• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Me en m'n pc

P

_Peter_

Guest
Mezelf
Naam: Peter
Leeftijd: 32
Werk: lasser in de scheepsbouw

Pc specs
Kast: Liang-li PC-7A midi tower
Cpu: AMD Phenom 9850BE @3000Mhz 1.39V op 3150Mhz gehad, maar leek me niet veilig)
Moederbord: Dfi Lp ut 790Fx M2r
RAM: Crucial BX DDR2 2Gb 1066 @ 1098Mhz 2.2 volt
Psu: Zalman hp600
hdd0: WesternDigital Raptor 74GB. 10000rpm als Bootschijf
hdd1: Maxtor diamondMax10 250Gb data-schijf
Optical: Aopen dvd / cd brander
gpu: Asus ati X1650
Monitor: Samsung TFT/TN 930BF 19"
Speakers:I-Trigue 3330 van creative 2.1
Fans: 1 keer Papst 120mm als intake voorin onder, 1 keer papst 120mm outtake bovenin achter in de kast.

Waterartikelen
CPU: DangerDen TDX am2
Pomp: Laing D5 Vario 1/2
Rad.: Thermochill pa 120.3 + shroud
Fans: 3 keer Scythe S-FLEX 120 mm
GPU: Alphacool Nexxos core only block
Slangtype: Tygon 1/2

Hier ben ik dan mee aan het pc'en waarbij m'n overclock baat heeft bij de koelwijze..

4h30k2.jpg

Hoi Peter, welkom op dit forum!

Ik zie dat je de Y-stuk in gebruik hebt genomen :D
Op tweakers las ik dat een Y-stuk niet zo goed werkt met een fillport als met een T-stuk qua ontluchting.
Hoe had jij dat opgelost gekregen?

En jouw thermochill op de top van de kast?

Hoi Peter, welkom op dit forum!

Ik zie dat je de Y-stuk in gebruik hebt genomen :D
Op tweakers las ik dat een Y-stuk niet zo goed werkt met een fillport als met een T-stuk qua ontluchting.
Hoe had jij dat opgelost gekregen?

En jouw thermochill op de top van de kast?

Ik las ook dat een Y oplossing als verkeert is genoemd, echter kan ik zeggen dat het Y-stuk in de loop me geen dingen in discrediet kan brengen. Ik heb de loop nu helemaal luchtvrij gekregen dankzij een tip dat aan / uit / aan /uit (van de psu) zou moeten gaan helpen. Vervolgens heb ik er een horloge bij gehaald en de seconden geteld van wanneer de luchtbel in de pomp zit tot wanneer de bel weer terug is bij de pomp. In m'n loop is de bel met 8 sec rond geweest.

Wat ik heb gedaan is, de psu uitgezet bij 6 sec. vervolgens met de psu uit "burrelde" de bel de Fillport-slang in en ben zodoende luchtvrij..

M'n radiator heb ik onder m'n werktafel geschroefd en heb daar bij deze even een plaatje van gepost. Hij is wel wat beschadigd aan de voorkant, mahh hangt toch niet in het zicht en de prestaties gaan erniet op achteruit..

2qmg3n5.jpg

hahaha, als je een nieuwe kast koopt, hoef je die ook niet te modden :)

Kan je direct aansluiten, wel zo handig!

Alleen minder handig als je jouw PC moet verplaatsen, als je naar een LAN party wilt bijvoorbeeld hehe

hahaha, als je een nieuwe kast koopt, hoef je die ook niet te modden :)

Kan je direct aansluiten, wel zo handig!

Alleen minder handig als je jouw PC moet verplaatsen, als je naar een LAN party wilt bijvoorbeeld hehe

Het aanspreken van de monteur met de stekker in het object zoals een ce moet bij een shop als jullie wel bekent zijn.
Lanparty's waarvan de ene stellen me niet telleur, in de nforce 4 tijd had je toch zeker wel mindere kracht in de natuur en kon je het doen met een instapsetje..

Nu alles los uitgezocht gericht op de hardware en ben dik tevreden...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan