Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik ga er altijd van uit dat wanneer één van de pompen langzamer loopt deze de andere tegenwerkt.Wanneer de laatste pomp in de loop langzamer loopt dan kan de vloeistof lastiger weg dan wanneer ze beide tegelijk lopen. Hierdoor zal de eerste pomp het moeilijker hebben om de vloeistof rond te pompen. Dit effect is te vergelijken met het effect dat de laatste pomp uit staat.Wanneer de laatste pomp sneller loopt dan de eerste krijgt de laatste pomp minder vloeistof aangevoerd dan hij aan kan. De pomp zal dus minder presteren dan wat verwacht mag worden. Drooglopen zal wel niet gebeuren, maar of het goed is voor een pomp weet ik niet.
Ik ga er altijd van uit dat wanneer één van de pompen langzamer loopt deze de andere tegenwerkt.
Wanneer de laatste pomp in de loop langzamer loopt dan kan de vloeistof lastiger weg dan wanneer ze beide tegelijk lopen. Hierdoor zal de eerste pomp het moeilijker hebben om de vloeistof rond te pompen. Dit effect is te vergelijken met het effect dat de laatste pomp uit staat.
Wanneer de laatste pomp sneller loopt dan de eerste krijgt de laatste pomp minder vloeistof aangevoerd dan hij aan kan. De pomp zal dus minder presteren dan wat verwacht mag worden. Drooglopen zal wel niet gebeuren, maar of het goed is voor een pomp weet ik niet.