• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[MAYDAY] Mobomonster needs help!

het vrouwelijke badkamer ritueel.....

Ik heb er niets op tegen dat vrouwen zich af en toe een paar uur desnoods in de bad kamer opsluiten...
Soms een uur voor de kast staan moet ook kunnen vind ik.
Als je het leuk vind gewoon doen..

Maar doe dit aub niet altijd. En zeker niet als je bv. samen met een kerel ergens heen gaat, laat hem niet wachten.
Ik ben vrij simpel (wellicht te simpel) in mijn verzorging en kleding.

Ik pak meestal gewoon wat bovenop de stapel ligt.
Ren de badkamer in, ga douchen, daarna ff flink schijten, scheren, wat aftershave en deo, haar doen en klaar.
in een tijds bestek van max 20 minuten.

Ik vind dat iedereen zich wel goed moet verzorgen maar lekker op de bank zitten in enkel in trainingsbroek doe ik ook vaak genoeg hoor!
 
Gewoon lekker je lijstje afwerken zaterdag hoor mobo , beetje voorpret hoor erbij toch :)

Wat me opvalt is dat de meeste t niet zo op make-up hebben maar wel van die
"dichtgeplamuurde snollen waar je je hond nog vanaf zou trappen als ze naast je wakker worden zonder make-up" posten in de mooie vrouwen topic :S

Haha kan iemand dat dan uitleggen ? :)

Sorry voor mn taalgebruik ;)
 
Damm, ik las gisteravond voor ik de pc uit deed toevallig als eerste dit topic. Toen dacht ik nog: Oh ja ik reageer morgen wel, want ik wil niet de eerste zijn.
En vanmorgen keek ik weer en het is gewoon het snelst groeiende topic! :017:

Dus hier komt mijn bijdrage.

OK, een paar nieuwe quotes waar jullie je mening over mogen geven:
- Hoge hakken zijn sexy
-maar vrouwen die er niet op kunnen lopen niet. En boven 10 cm is wel knap, maar niet praktisch.


- Hoe stoer mag een vrouw zijn, voordat het te lomp gaat worden?
-
-zolang ze haar vrouwelijkheid niet verliest kan veel, maar vaak voelen mannen zich aangevallen op hun terrein als een vrouw meer weet over bv auto's, klussen etc.


Wat is absoluut NOT DONE tijdens een date/diner/avondje uit

-sms-en/bellen,
-in de slappe lach schieten om een cadeautje wat je met zorg hebt uitgezocht
-boeren/scheten laten
-vragen "eet je dat nog op"en dan vervolgens je restjes van je bord af pakken
-om elk grapje lachen
-er van uit gaan dat de ander betaalt
-chaperonne meenemen
-constant met bekenden praten die je tegen komt
-anderen afvallen of erover roddelen
-te kritisch over de ander zijn (die heeft per slot van rekening ook haar/zijn best gedaan)


- Is een vrouw nog zichzelf, als ze zich uitslooft voor een man? Mooie kleding/lingerie aanschaffen, nét dat beetje make up op doen, lekkere dingen in huis halen, zich verdiepen in zijn hobby's... wat vinden jullie!

-het moet wel in evenwicht zijn. Als het "uitsloven" alleen van 1 kant komt, zit er iets scheef in de relatie en wordt het een tijdbom.

Ik ben er trouwens (how unthoughtfull of me :eusa_shhh:) vanuit gegaan dat het om een conservatieve hetero relatie gaat.

Het make up verhaal is lastig en verschilt per persoon. Maar het is denk ik voor iedereen wel duidelijk dat je net als bij kleding voor elke gelegenheid de balans zoekt. s Morgens vroeg in complete oorlogs uitrusting vind niemand aantrekkelijk.
 
Hoe wil een man graag worden versierd?liever zelf de touwtjes in handen nemen..
maar als het dan zo ver komt, moet ze uitdagend zijn.. voor vernieuwing zorgen niks ordinairs..

Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt?
Niet zeggen wat ze echt wilt, niet durven een stap te maken,asociaal gedrag.

Waar erger je je het meest aan?
dat ze niet weten wat ze willen.. altijd maar twijfelen terwijl je gewoon BAM moet doen waar je zin in hebt dan!!:p
Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie?
Een man verleiden, zorgen dat ie alles doet voor je:p
Dingen regelen als het puntje bij paaltje komt..

Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? Vanalles, zolang ze maar classe uitstraalt..

Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom?
Tuurlijk wel wat, maar geen wollen deken aan van die shit. Als ik dat zie, is het sowieso een afknapper.

Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde?
Bier drinken, boeren, scheten laten, shaq roken,mannenkleren dragen:p

Zo, mijn input hopelijk kom je ergens ermee mobo!
 
-maar vrouwen die er niet op kunnen lopen niet. En boven 10 cm is wel knap, maar niet praktisch.

Precies, afgelopen zaterdag ook nog twee op de bek zien gaan vanwege hun hakken :p Dan heb ik liever dat ze gewoon mooie schoenen aantrekken die passen bij 't outfit en dat kunnen ook Allstars zijn.

-zolang ze haar vrouwelijkheid niet verliest kan veel, maar vaak voelen mannen zich aangevallen op hun terrein als een vrouw meer weet over bv auto's, klussen etc.

Kom maar op, heb nog wel een paar klusjes voor d'r :028:

Dat is voor mij een dikke plus :D

(ok, ok, na een dag hard werken is een ordinair koud Grolschje (ieder z'n smaak) ook geniaal.)

Ordinair... tssssss:eusa_hand:

-

Voor de rest gewoon jezelf zijn, bij iedereen is het anders van hoe en wat en dat moet je gewoon aanvoelen op het moment zelf.

"Doe normaal dan doe je al gek genoeg"
 
Ik ga jullie nog allemaal 'thanken' voor jullie posts jongens, mijn netbook is alleen niet zo snel, en van scrollen raakt 'ie over de kook :p

Voor vanavond, weer een paar nieuwe quotes:

- Vrouwen die wéten dat ze leuk/sexy zijn, stralen dat ook uit/zijn dat ook
- Vrouwen in uniform........... wat vinden jullie?
- Stel, je partner/vriend(in) heeft veel bekijks/aandacht van anderen. Hoe zou zij/hij hier mee om moeten gaan? Zou jij hier
met hem/haar over praten, of zou je het zo laten? Of geeft dit wel een 'egoboost' omdat je kennelijk goede smaak hebt? ;)
 
- Vrouwen die wéten dat ze leuk/sexy zijn, stralen dat ook uit/zijn dat ook
per geval, sommige hebben een ego zo groot als een luch ballon, andere weer niet

- Vrouwen in uniform........... wat vinden jullie?
meh, net zoals normale kleding

- Stel, je partner/vriend(in) heeft veel bekijks/aandacht van anderen. Hoe zou zij/hij hier mee om moeten gaan? Zou jij hier
met hem/haar over praten, of zou je het zo laten? Of geeft dit wel een 'egoboost' omdat je kennelijk goede smaak hebt?
beetje jaloers en een beetje ego dat ze met jou gaat en niet iemand anders, voor de rest lekker laten lopen omdat je er toch niets aan kan veranderen
aleen easy come, easy go :)
 
- Vrouwen die wéten dat ze leuk/sexy zijn, stralen dat ook uit/zijn dat ook

Arrogant is ook niet leuk he. Maar iets uitstralen is meestal wel goed.
- Vrouwen in uniform........... wat vinden jullie?
Eerlijk? In sommige uniformen (politieuniformen bijvoorbeeld) krijgen vrouwen een dikke kont. Stewardessen daarintegen ....:icon_super:

- Stel, je partner/vriend(in) heeft veel bekijks/aandacht van anderen. Hoe zou zij/hij hier mee om moeten gaan? Zou jij hier
met hem/haar over praten, of zou je het zo laten? Of geeft dit wel een 'egoboost' omdat je kennelijk goede smaak hebt? ;)
Als de andere veel bekijks heeft, is het de vraag: waarom?
Komt dat omdat ze veel flirt?
En als je er moeite mee hebt, is dat dan omdat je denkt dat je hem/haar niet kan vertrouwen?
Als ook maar 1 van beide vragen een ja oplevert, is dat vaak het begin van het einde.

Is het gewoon omdat je partner er bovengemiddeld goed uit ziet, dan kan je het de mensen natuurlijk ook niet kwalijk nemen dat ze genieten om dezelfde redenen waarom jij er ook van geniet.
 
Voor vanavond, weer een paar nieuwe quotes:

- Vrouwen die wéten dat ze leuk/sexy zijn, stralen dat ook uit/zijn dat ook
Niet altijd. Sommigen zijn erg over het paard getild om het zo maar te zeggen. Ging in mijn slettenperiode altijd voor uiterlijk. Nu is het toch meer innerlijk. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat mijn vriendin lelijk is, ze is de mooiste van de wereld imo.

- Vrouwen in uniform........... wat vinden jullie?
Als geintje in de slaapkamer.. zeker geen problemen mee.

- Stel, je partner/vriend(in) heeft veel bekijks/aandacht van anderen. Hoe zou zij/hij hier mee om moeten gaan? Zou jij hier
met hem/haar over praten, of zou je het zo laten? Of geeft dit wel een 'egoboost' omdat je kennelijk goede smaak hebt?
Egoboost, absoluut. Dat ze veel bekijks heeft kan zij niets aan doen toch.. dus waarom zou ik haar erop aan moeten spreken?
Laat ze maar kijken, ik weet wie er 's nachts gewoon naast me ligt te snurken.
 
Ik ga jullie nog allemaal 'thanken' voor jullie posts jongens, mijn netbook is alleen niet zo snel, en van scrollen raakt 'ie over de kook :p

Voor vanavond, weer een paar nieuwe quotes:

- Vrouwen die wéten dat ze leuk/sexy zijn, stralen dat ook uit/zijn dat ook
- Vrouwen in uniform........... wat vinden jullie?
- Stel, je partner/vriend(in) heeft veel bekijks/aandacht van anderen. Hoe zou zij/hij hier mee om moeten gaan? Zou jij hier
met hem/haar over praten, of zou je het zo laten? Of geeft dit wel een 'egoboost' omdat je kennelijk goede smaak hebt? ;)

Answers commmmiiiiing, where's my moneeeey - TC ^^

- Als een vrouw weet dat ze sexy/knap is, dan mag ze dat uitstralen vind ik, het mag dan wel niet in de mate worden dat ze een "air" over zich begint te krijgen, maar als ze het weet en ze weet het, dan mag dat best wel overgebracht worden :).

- Uniform, hmmm niet echt een voorkeur voor, misschien dat het bij andere generaties meer aanslaat, maar bij een 19 jarige niet echt :p

- Als dat zo het geval is, dan mag zij daar van mij wel van "profiteren", maar ze zou dan toch moeten overbrengen (zeker als beide partijen van plan zijn lange tijd te resten met elkaar) dat ze jou heeft (door wat te flirten met jou (de man dan)) en dat er geen plaats is voor degene die haar bekijks geeft :p. Voor jezelf is het dan weer aangenaam om te mogen horen van je vrienden dat je een knappe vriendin hebt, of het een egoboost geeft weet ik niet zozeer, maar het zal sowieso een redelijk goed gevoel geven, beter dat dan een verontrustend gevoel dat je vrienden achter je vriendin aanzitten, zou ik persoonlijk niet echt van moeten weten.
 
Waar ik me de laatste tijd zo aan erger, is dat dames dr GSM achter hun BH stoppen. Vind het echt super sletterig!:p Doen ze net of ze interesse in je hebben, zitten ze ondertussen continu te SMSen en daar gaat dat ding weer achter het bh bandje....
 
Waar ik me de laatste tijd zo aan erger, is dat dames dr GSM achter hun BH stoppen. Vind het echt super sletterig!:p Doen ze net of ze interesse in je hebben, zitten ze ondertussen continu te SMSen en daar gaat dat ding weer achter het bh bandje....

Oh? nog nooit gezien! Dat is wel bijzonder. Het is idd nu heel erg de sms/ping generatie, de nu 16 jarigen kunnen niet meer zonder volgens mij..
 
- Hoe wil een man graag worden versierd?
* Simpel antwoord: Niet. Kennis maken blabla etc en als het daarna klikt vind ik het prima.
- Wat zijn typische fouten die de vrouw maakt?
* Lachen om elke 'grappige' opmerking die je maakt. En bij elk verhaal over jezelf dom 'ja' zitten te knikken.
- Waar erger je je het meest aan?
* Geen humor of iemand die zichzelf te serieus neemt.
- Waar zijn vrouwen heel goed in, volgens jullie?
* Zeuren
- Wat zou ze volgens jou moeten aantrekken voor een sexy/classy look? (dus NIET slutty )
* Ik persoonlijk vind cybergoth style (tijdens concerten) wel erg sexy. In de vrije tijd? richting skate/snowboard style. (Vans, DC etc dat soort kleding)
- Make up: Wel? Niet? Wat wel/niet? en waarom?
* Mag wel. Hoeft niet. Maar niet te veel want dan lijkt je net een vers geplamuurde muur.
- Wat is absoluut NOT DONE als vrouw zijnde?
* Roken (ja ik ben ouderwets), elk weekend haar nier 2 maten kleiner zuipen en haargroei :') (wel op het hoofd natuurlijk)

Met andere woorden: Ik ben een moeilijk persoon.
 
- Vrouwen die wéten dat ze leuk/sexy zijn, stralen dat ook uit/zijn dat ook - Dat klopt, maar je kan ook te ver gaan, dan lijkt het al snel op iemand die erg verwaand is.

- Vrouwen in uniform........... wat vinden jullie? - Een Frans huishoudsterpakje sla ik niet af :D, alles prima als het maar netjes (mss zelfs sexy) is, dus niet een overall met 3251487 vlekken erop.

- Stel, je partner/vriend(in) heeft veel bekijks/aandacht van anderen. Hoe zou zij/hij hier mee om moeten gaan? Zou jij hier met hem/haar over praten, of zou je het zo laten? Of geeft dit wel een 'egoboost' omdat je kennelijk goede smaak hebt? - Bekijks hebben is leuk, maar het moet niet te ver gaan. Aandacht van mensen is leuk en dat maakt je zelfverzekerder. Het kan dus alleen maar goed zijn als je je aan de volgende regeld houdt; kijken mag, de rest niet :p.
 
Waar ik me de laatste tijd zo aan erger, is dat dames dr GSM achter hun BH stoppen. Vind het echt super sletterig!:p Doen ze net of ze interesse in je hebben, zitten ze ondertussen continu te SMSen en daar gaat dat ding weer achter het bh bandje....

ook algezien, vind het best wel grappig :p

misschien moet ik binnenkort ook maar eens een mayday gaan opendoen :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Newbie needs help Advies Waterkoeling Setup 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan