• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[MAYDAY] Mobomonster needs help!

verjaardags kado, zal het hardware wel de volgende maand kopen :p

denk het toppunt van onzeker, heb bijna 17 jaar gewacht om te zeggen tegen een meid dat ik d`r leuk vindt, natuurlijk niets van verwacht omdat ik wist wie ze was maar moest het ei kwijt :)

oud klas genoot van m`n zus en kwam/komt nog wel eens met regelmaat over de vloer
 
GOEDZO, dat is juist de bedoeling :p vind het wel grappig om jullie stoere hardware en pc koeling mannen zo te zien praten. Petje af!

haha je moest 'ns weten, pc en waterkoelsaus is niet mijn enige bezigheid hoor, het andere geslacht interesseert mij ook wel meer dan genoeg hoor. Mij kan je eerder beschouwen als een beetje een bruut etc, maar eens je mij kent ben ik eigenlijk niks meer dan een gespierde (als je dat zo kan noemen :p) lieve teddybeer die het beste voor heeft met zijn vriendin, wat ik zelf wel leuk vind, alhoewel ik nu geen vriendin heb (en de afgelopen 3j ook al niet meer), hmmm :p

@Freddy, vrouwen die 2x in de maand shoppen, kopen meestal wel iets, en hebben dus wel verstand van zich te kleden, dat kan ik wel enorm appreciëren want zelf trek ik soms dingen aan die helemaal niet op mekaar passen, dan is een vrouwtje wel handig om je daar op te wijzen.
en @ dat te direct willen overbrengen dat hij//zij je wel lust/wilt is ook zo maar pfiewpfiew, liever eerst wat rondsausen en mekaar deftig leren kennen dan zo direct derop en derover is ook maar niks en zonder inhoud, net of je een of andere ordinaire straathoer doet.

Nuja, zelf heb ik ook wel zin in een relatie ^^
@Mobo, tegen geplaat en lichte stekken (zoals ze dat hier zeggen) moet je ook wel kunnen, zelf doe ik dat wel graag bij de mevrouwtjes, maar natuurlijk mag het daar niet bij blijven, op die manier probeer ik eerder over te brengen dat ze me wel aanstaat ^^
 
verjaardags kado, zal het hardware wel de volgende maand kopen :p

denk het toppunt van onzeker, heb bijna 17 jaar gewacht om te zeggen tegen een meid dat ik d`r leuk vindt, natuurlijk niets van verwacht omdat ik wist wie ze was maar moest het ei kwijt :)

oud klas genoot van m`n zus en kwam/komt nog wel eens met regelmaat over de vloer

Mm, dat is een lange tijd! Je hebt het uiteindelijk toch aan 'r verteld? En toen?
 
- Als je moest kiezen, een GTX480(of ieder ander soort gewild piece of hardware) of een luxe verjaardags kado voor madame?
- Wat vinden jullie nou echt het toppunt van LIEF? Dé actie waarbij je denkt, OMG, LIEV :)
- Begreep net dat mannen ook onzeker zijn. No Shit! ;) waarover eigenlijk? (als je durft, en dan niet over je 3Dmark benches beginnen)
- Verjaardags kado voor mijn vriendin uiteraard. Zij is alles voor mij. Al houdt mijn vriendin gelukkig niet zo van dure kado's ;).
- Toppunt van lief? Tja.. is lastig. Het zijn juist de kleine dingetjes die het voor mij doen. PC van buiten schoonmaken (afstoffen), omdat ze weet dat ik erg graag naar mijn computer kijk. Cup a soup maken als ik ziek op bed lig.
- Onzeker: aan het begin van de relatie wel een tijdje gehad over mijn uiterlijk, ben ik wel knap genoeg? Is mijn buik niet te dik? Is het apparaat niet te groot / te klein. Dat soort kleine dingetjes.
 
Geplaat en lichte stekken? leg uit Oli4? :)

@ Peer
Misschien ga ik toch eens de catalogus weer 's bekijken. Komt bij elk winkeltje in die business wel op 't zelfde neer :p moet zeggen dat ik er nooit echt kleding zou kopen, lingerie daarin tegen wel ;) Ik hou vooral van mooi, sjiek, maar af en toe mag iets stouts ook wel.
 
Goed, ik hou het voor vandaag voor gezien, ga morgen @ werk weer verder lezen/posten!
Ik stap zo de douche in, wat me meteen aan een nieuwe stelling doet denken:

Wat vinden jullie van het vrouwelijk badkamer ritueel? is dit lang/kort? nodig/onnodig?

Dit is die van mij:

Make up (en eigen gebruik ik alleen mascara) verwijderen
Haar borstelen
Scrubben
Gezichtsmaskertje
Douchen (Shampoo/Douchegel en dergelijke..)
Haarmasker
Hair removal
Afdrogen
Insmeren met lotion, dag/nacht créme

Klaaaaaaar.
Jesu, dit is een veel te lange lijst. 2 Jaar geleden deed ik maximaal 3 onderdelen uit bovenstaande, dat was zat!

Wanneer mijn vriendin in zo'n jurkje mij verrast, is de pc zo uit.

Vind de achterkant niet zo mooi, die had van mij helemaal 'bloot' mogen wezen :) plek voor een HighFlow logo? ;)
 
zelfs m`n jonste zusje doet dat niet, en dat is een halve ijdeltuit :p

Haha, je hoeft er ook geen ijdeltuit voor te zijn ;) ik moet zeggen dat dit alles maar max een half uur duurt, en natuurlijk doe je dit niet iedere dag. Maar stel, ik heb een date, zoals aankomende zaterdag, dan is dit wel een redelijk kloppend lijstje :)

Door mijn werk en hobby's eerst kon het me nooit echt schelen hoe ik er uit zag, en werd ik er ook nooit op afgerekend, omdat mijn vrienden net zo waren. Door mijn nieuwe studie, waarbij uiterlijke verzorging belangrijk is ben ik er achter gekomen dat het heel ontspannend is om zo ff tijd voor jezelf te maken, en guess what.. je gaat er nog beter van uit zien ook! :p
Ik moet toegeven dat ik qua make up ongeveer net zo veel weet als jullie, het is me nooit geleerd, en ik heb het mezelf nooit geleerd. Vandaar de vraag hoe belangrijk het is voor de man!

:)
 
Goed, ik hou het voor vandaag voor gezien, ga morgen @ werk weer verder lezen/posten!
Ik stap zo de douche in, wat me meteen aan een nieuwe stelling doet denken:

Wat vinden jullie van het vrouwelijk badkamer ritueel? is dit lang/kort? nodig/onnodig?

Dit is die van mij:

Make up (en eigen gebruik ik alleen mascara) verwijderen
Haar borstelen
Scrubben
Gezichtsmaskertje
Douchen (Shampoo/Douchegel en dergelijke..)
Haarmasker
Hair removal
Afdrogen
Insmeren met lotion, dag/nacht créme

Klaaaaaaar.
Jesu, dit is een veel te lange lijst. 2 Jaar geleden deed ik maximaal 3 onderdelen uit bovenstaande, dat was zat!



Vind de achterkant niet zo mooi, die had van mij helemaal 'bloot' mogen wezen :) plek voor een HighFlow logo? ;)

zou me niets verbazen als genoeg mensen hier op het forum ongeveer een even lang ritueel hebben ;) (ikke niet ;) )
 
Geplaat en lichte stekken? leg uit Oli4? :)

@ Peer
Misschien ga ik toch eens de catalogus weer 's bekijken. Komt bij elk winkeltje in die business wel op 't zelfde neer :p moet zeggen dat ik er nooit echt kleding zou kopen, lingerie daarin tegen wel ;) Ik hou vooral van mooi, sjiek, maar af en toe mag iets stouts ook wel.

Dat moest dus geplaag zijn en lichte stekken, stek is iemand lichtelijk aanvallen in een gesprek met een ander erbij waarbij je datgene dat die andere doet gebruikt om haar te plagen in het bijzijn vna een ander, natuurlijk mogen dat geen te erge dingen zijn, maar zaken waar men om kan lachen :p


@ dure cadeaussaus, zelf ben ik daar niet voor dat bv meost ik een vriendin hebben dat ze me met m'n verjaardag of andere gelegenheid een cadeau haalt waarvan je weet dat het echt veel gekost heeft, liefde koop je niet met geld, dat koop je helemaal niet, maar dat verkrijg je door oprechtheid en door mekaar graag te zien.

The beatles zeiden dat ook al
I don't care to much for money 'cause money can't buy me love :p
 
Voor mij is naturel het mooiste wat er is. Je wordt er mee wakker en je gaat ermee slapen, de looks blijven hetzelfde.
Mocht er make-up op zitten, dan het liefst de herfst kleuren. Lekker rustiek.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Newbie needs help Advies Waterkoeling Setup 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan