kier
Member
Hi medemodders,
Graag wil ik jullie een mod opdracht voor ASUS en Cooler Master laten zien die ik voor de Computex beurs in Taipei moest maken.
Mischien heb je hem al op Facebook voorbij zien komen, maar hier dus de buildlog met een hele hoop foto's
Niet gesponsord maar wel beschikbaar gesteld door:
Begin April kreeg ik een mail van Cooler Master of ik intresse had in een casemod maken voor de Computex beurs.
Eigenlijk wist ik nog niet de datum waneer deze zou beginnen maar mbv wat Googlen kwam ik er dus achter dat dit
4 Juni al zou starten. Na wat mail verkeer bleek dus dat de deadline 2e week van mei te zijn....wow
Ik hoorde ook dat het met een geheel nieuw type moederbord zou moeten gebeuren, dus alleen hierom kon ik niet weigeren. Dus grote uitdaging.
Wat komt er allemaal in deze build:
Als case hebben we besloten dat het een Cooler Master Cosmos II word. Eigenlijk mod ik nooit 2x dezelfde case, maar voor deze aangelegenheid maak ik graag een uitzondering.
Dus zo gezegd zo gedaan, de Cooler Master Cosmos II
En voor de CPU en mobo koeling heb ik een mooie Cooler Master Eisberg 240L Prestige uitgezocht
Uitpakken
Mooie pomp en block in één
En 240 rad met G1/4 aansluitingen
En de accessoires voor alle denkbare sockets ed.
Al met al een mooi setje.
Voor de Fans heb ik XtraFlo 120 Red LED fans uitgekozen
Alles word gevoed door middel van een mooie Cooler Master V series 1000W
Toen was het tijd voor de spulletjes van ASUS Tis altijd leuk om pakjes te krijgen...zeker als het nog niet in de winkel te krijgen is.
Als eerste kreeg ik een Republic Of Gamers Raidr 240GB SSD
En een Asus GTX680-DC2-4GD5 met EKWB blok er al op
Nog wat mooie Corsair Dominator GT CMGTX7 geheugen
En toen kwam toch echt het nieuwe mobo, de....ASUS Maximus VI Formula
CPU die erin zit is de Intel Core i7 4770K
Lekker hoor!!!
Volgende update begint het echte modden
Graag wil ik jullie een mod opdracht voor ASUS en Cooler Master laten zien die ik voor de Computex beurs in Taipei moest maken.
Mischien heb je hem al op Facebook voorbij zien komen, maar hier dus de buildlog met een hele hoop foto's
Niet gesponsord maar wel beschikbaar gesteld door:
Begin April kreeg ik een mail van Cooler Master of ik intresse had in een casemod maken voor de Computex beurs.
Eigenlijk wist ik nog niet de datum waneer deze zou beginnen maar mbv wat Googlen kwam ik er dus achter dat dit
4 Juni al zou starten. Na wat mail verkeer bleek dus dat de deadline 2e week van mei te zijn....wow
Ik hoorde ook dat het met een geheel nieuw type moederbord zou moeten gebeuren, dus alleen hierom kon ik niet weigeren. Dus grote uitdaging.
Wat komt er allemaal in deze build:
Als case hebben we besloten dat het een Cooler Master Cosmos II word. Eigenlijk mod ik nooit 2x dezelfde case, maar voor deze aangelegenheid maak ik graag een uitzondering.
Dus zo gezegd zo gedaan, de Cooler Master Cosmos II
En voor de CPU en mobo koeling heb ik een mooie Cooler Master Eisberg 240L Prestige uitgezocht
Uitpakken
Mooie pomp en block in één
En 240 rad met G1/4 aansluitingen
En de accessoires voor alle denkbare sockets ed.
Al met al een mooi setje.
Voor de Fans heb ik XtraFlo 120 Red LED fans uitgekozen
Alles word gevoed door middel van een mooie Cooler Master V series 1000W
Toen was het tijd voor de spulletjes van ASUS Tis altijd leuk om pakjes te krijgen...zeker als het nog niet in de winkel te krijgen is.
Als eerste kreeg ik een Republic Of Gamers Raidr 240GB SSD
En een Asus GTX680-DC2-4GD5 met EKWB blok er al op
Nog wat mooie Corsair Dominator GT CMGTX7 geheugen
En toen kwam toch echt het nieuwe mobo, de....ASUS Maximus VI Formula
CPU die erin zit is de Intel Core i7 4770K
Lekker hoor!!!
Volgende update begint het echte modden