Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MaximumOfBass

MaximumOfBass

New member
MaximumOfBass

Hallo Highflow Community,

Ik woon in Lummen (BE) en ben 17 jaar.

Mijn nickname is MaximumOfBass en is gebaseerd op mijn liefde voor dubstep en dan bedoel ik de echte dubstep ( in het genre van Skream, Benga, Requake en konsoorten), niet de hype over skrillex etc.

Momenteel ben ik nog student en doe ik aan het secundair onderwijs in de richting economie-wiskunde (6u) en werk ik om een beetje bij te verdienen in een bakkerij elke zaterdag.

Verder beschik ik op dit moment nog niet over een eigen pc, wel 2 laptops, maar dit is mijn plan naar de korte toekomst. Hierdoor ben ik ook op Highflow terecht gekomen, ik heb een enorme interesse in alles wat met computers te maken heeft en ga waarschijnlijk ook doorstuderen in de informatica. Voorlopig doe in enkel een cursus webdesign buiten school, omdat het kort bij school is en amusant.

In mijn overige vrije tijd ben ik meestal op stap met vrienden, steek ik tijd in mijn vriendin en game ik af en toe wel eens op mijn Playstation 3 (PSN: maximumofbass).

Mijn Xfire name is ook zoals hier, maximumofbass.

Verder nog vragen, hou u niet in en vuur ze maar af!

Greetz,
MaximumOfBass
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, MaximumOfBass. Felicitaties 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan