• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik speel als een 'Good Guy Greg' en heb overal het meest positief geantwoord, met iedereen gepraat en iedereen willen helpen. Wat ik wel aanraad trouwens, want dit opent sub-plotten, romantische plotten en zelfs een wipje met de reporter die je aan boord neemt.

Maar kennelijk moet je voorrang geven aan die zij-missies omdat bepaalde hoofdmissies weer zij-missies ongedaan kan maken (grijs worden).

Waar ik trouwens mega van paal is het volgende:

[spoiler=plot]In de missie 'Priority: Rannoch Reaper Boss' heb ik net de Reaper gedood en krijg je de keuze om de Geth code te uploaden en zodoende hen te redden ten koste van de Quarian of omgekeerd en de Quarian redden. Nou 'Good Guy Greg' ik wil natuurlijk beide, maar dat blijkt dus alleen maar te kunnen onder bepaalde voorwaarden. Kennelijk moet je in ME1/2 bepaalde dingen gedaan hebben om na het uploaden van de Geth code 2 extra mogelijkheden te krijgen waaronder het ervoor zorgen dat de Quarian de aanval staken. Alleen hierdoor kan je vrede krijgen, beide rassen redden en meenemen in je War Readiness. Maar ik heb ME1 & 2 nooit gespeeld en krijg die mogelijkheden dus nooit. Dit resulteerde voor mij na het uploaden van de Geth code dat alle Quarians dood zijn en Tali zelfmoord pleegd. Vond dit toch wel bijzonder zuur haha[/spoiler]

Terug
Bovenaan