Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb het spel ook al op men hdd staan (en deel 1) toch maar even installeren dan. Vond de gameplay ook al zeer aan te spreken op de YouTube filmpjes die ik zag. Maar vind de gameplay eigenlijk ook wat op gears of war lijken, toevallig.
ik besteed er elk momentje vrije tijd aan dat ik heb, helaas heb ik alleen niet zoveel vrije tijd de laatste paar maanden... (echt crunch time op het werk helaas) hoewel het verhaal zover wel erg vet is :033: enigste wat ergens best jammer is dat je moet kiezen tussen je upgrades, je kan niet zoals in mass effect 1 stacken bij het leven, daar had ik als soldier op een gegevens moment een shield waar je niet meer omheen kon maar waarschijnelijk hebben ze dat juist daarom verandert
Ik heb hem ook eergisteren uitgespeeld. Supergoed verhaal.
Het schijnt trouwens wel echt te schelen voor het verhaal om je save van ME1 te gebruiken. (Ik had een lvl 60 adept met assault rifle )
Heel veel dingen in het verhaal veranderen als je andere keuzes gemaakt hebt in deel 1.
Voor de mensen die hun saves kwijt zijn, of gewoon alleen ME2 willen spelen: Mass Effect 2 Saves
Het is natuurlijk veel leuker om het zelf te spelen en te kiezen.
heb hem nu voor de 2de keer uitgespeeld (als paragon) echt een topper kan niet wachten tot het 3de deel uitkomt Iedereen in leven btw in allebei de keren