• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Marktplaats: vga kaart gtx480

whwahahaha, geloof je t zelf? 1 dag actief op marktplaats, en wist je dat "de vries" de meest voorkomende achternaam in NL is? Dit gaat de duurste baksteen worden die je ooit gaat kopen :p
 
heb ff gereageerd, ff kijken of er wat gegevens los willen komen van deze oplichtert :p

Added after 31 minutes:

tumblr_kur86gEqeE1qz97cwo1_500.png

WE HAVE A BINGO!

Cris Vermeulen
Nutstraat 11
8861 XN Harlingen
rek.nr:6133.20.417

als je een screenshot van de betaling meestuurt dan kan ik morgenvroeg zorgen dat het pakket word aangeleverd bij de TNT post

MVG de vries

Hebben we iemand die deze jongen even kan gaan bezoeken om de kaart op te halen? :033:
 
Laatst bewerkt:
Hey Chris,

bedankt voor je snelle reply! Mijn vriendin doet erg skeptisch hierover, en wil wat zekerheid.
Zou je een zelfgemaakte foto van de kaart willen sturen, en je telefoonnummer kunnen geven?

Groet,
Joost
Ik ga gewoon ff verder. Als hij hier niet op reageert gaat-ie gereport worden :)
 
zekers als t iets gloednieuws is wat pas op de markt is
dan moet er toch wel bijzondere reden zijn om t dan voor heel erg weinig weg te doen
even googlen op giro / banknummer en adressen kan wonderen doen
en kan dingen aan t licht komen voordat je iets koopt
 
Grappig dat die dan weer op MP zet dat die in Lelystad zit. :108:
Anyway, het is dan wel weer makkelijk voor ons om te herkennen omdat het zo voor de hand ligt.
Maar wat nou als hij 450 euro had gevraagd en zich wat meer in de materie had verdiept?
 
daar kan ik heel simpel over zijn mijn moeder woont in harlingen en mijn vader in leleystad en toen ik de account aanmaakte was ik bij mijn vader dat was gister nu ben ik bij mijn moeder en u vroeg oim mijn gegevns dus vandaar dat ik mijn adres waar ik nu ben opgaf maar je kan die andert ook krijgen hoor dat is Ringdijk 20 8244BA Lelystad verder ga ik nu mijn foto aanpassen in de advertentie dus als u nog even een keer kijkt zo

mvg


en mijn reply:
Hey, Ik zie dat je het plaatje hebt aangepast, maar mijn "minister van financien" (spreek uit vriendin) geeft geen akkoord. De bedoeling is een foto die je zelf gemaakt hebt bij jou thuis zodat ze kan zien dat je de kaart ook echt hebt...

Het hotmailadres zorgt er natuurlijk voor dat de IP waar de mail vandaan komt nutteloos is: USA
 
ik weet nu niet echt wat je wil maar ik ben speciaal naar huis gegaan om een foto te maken heb het ook no extra op een witte tafel gedaan zodat alles goed te zien is kon alleen niks aan de schaduw doen maare mocht de mevrouw van financien de boel niet vertrouwen dan raad ik u aan bij mij thuis de kaart te halen daar heb ik zelf nameliojk geen moeite mee zelfs liever want dan hoef ik niet op mijn geld te wachten

maarja mocht u afzien vanm langskomen dan hoor ik dit graag zodat ik een andere gegadigde kan zoeken


MVG
nu hebben we 'm bewezen als leugenaar, de foto in z'n advertentie komt namelijk van Gizmodo:
http://www.maximumpc.com/files/u90693/gtx480_photo_405.jpg

Lang leve Tineye!

Mijn reactie:
Prima, dan kom ik 'm toch gewoon ophalen?

Ik kom uit nijmegen, dus het is wel een eindje treinen, zowel naar lelystad als naar harlingen. Ik ben morgen in Utrecht, dat scheelt al een heel stuk! Mag ik je nummer, zodat we een afspraak kunnen maken? Mijn nummer is 06-16466371.
- Show quoted text -
 
dit word zeker interessant
hij "verkoopt" ook nog gelijktijdig een core i7 860 en 870 lol
erg opvallend allemaal :hmm
ik heb ook efe gereageerd op de vga es zien wat voor mailtje ik krijg retour
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Johnny Verzameltopic regelgeving Marktplaats HighFlow Forum 8
Wouter Marktplaats Regels HighFlow Forum 2
M Bitspower VGA Multi-Link Bridge For 2 Slots Application (POM) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bitspower Classic VGA Water Block for GeForce RTX 3080 & 3090 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Raijintek Morpheus 8057 Black Heatpipe VGA Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
F Welk kant boven/ bij dubbelzijdige pads & VGA RAM coolers Waterkoeling 3
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Thermaltake VGA Water Block for ASUS STRIX-GTX 980 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
T Bitspower VGA SLI/Crossfire Bridge For 3 Slots Application - Acrylic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
the_cyberspace Bitspower VGA waterblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
Tath Bitspower MSI GTX 970 Gaming Design VGA Card. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower EVGA GTX 970 Supercloked VGa Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
F Playstation 4 / PS4 - HDMI naar VGA met converter? Gaming 11
Tath Bitspower waterblok voor de EVGA GeForce GTX 970 SuperClocked ACX Design VGA Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower waterblock Acrylic voor EVGA GeForce GTX 970 SuperClocked Design VGA Card HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
vincent 2 vga in 1 pc 2 desktops :P :D Hardware & Software 1
S VGA waterblocks fullcover en universeel Waterkoeling 2
l3p [VERKOCHT]2 x EK-VGA Supreme HF Universal Acetal/Copper + 2 x EK-VGA Easy Mount Verkocht 1
DjangoSoe [IN-ACTIVE] vga/ dvi/ hdmi gezocht gevraagd gevraagd Gevonden 0
ShadowBumble [VERKOCHT] Asus EAH6870/2DI2S/1GD5 + EK Block + Backplate + MiniDP -> VGA Adapter. Verkocht 4
V Advies gevraagd m.b.t. 2 maal VGA coolers Advies Waterkoeling Setup 2
B eerste waterkoel set voor cpu en vga Advies Waterkoeling Setup 3
Bullus EK-VGA Supreme HF HD7970 Cu Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
vincent EK-VGA Easy Mount HF - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
X-Tripiot [CANCELLED] Grote opruiming (oude moederborden , geheugen, vga) old skool Verkocht 10
Rooneys Ik krijgt een piepmelding van moederbord of vga? Problemen & Oplossingen 6
Fall3n [GEZ][TijdelijkLenen] Male DP To Dvi Adapter of Male DP to VGA Adapter Gevonden 3
BlackGhost NZXT PSU 24 -pin MB UV Red Sleeved // 8-pin MB // 6-pin VGA HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R [INACTIVE] Beetje fasoenlijke VGA kaart met WC (full cover) Gevonden 6
D advies voor vga waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
The_Saviour# [inactive] vga Gevonden 7
L PS3 op VGA-beamer Hardware & Software 9
Legendary1985 [VERKOCHT] 2x Thermaltake Toughpower VGA 650W (nieuw) Verkocht 25
D [CANCELED] iPad+Dock+VGA kabel+Ipad case+2e iPad case Verkocht 3
R Stille VGA koeler voor EAH 4650, welke? Overige Koeling 31
Nerd1979 Waterblock 5870 > VGA melding Waterkoeling 17
dark viper zwolle VGA verlichting Cases en Modding 19
N Swiftech MCW60 GTX285 VGA Cooler Bundle HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A boot fail bij vga bios Hardware & Software 10
Prodigys Akasa Vortexx Neo VGA Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Maatje Zalman VGA Cooler VF1000-LED (op HD4850) HighFlow Product Reviews 0
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M 2e EAH6850 erbij voor CF of een enkele nieuwe kaart? Hardware & Software 8
A waterblock voor deze grafische kaart MSI N660-TF-2GD5/OC Twin Frozr III GeForce GTX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
iSP [GEVONDEN] Nvidia midrange kaart Gevonden 1
C Grafische kaart - PCI-e 2.0 x16 Hardware & Software 3
G Fan vervangen op NVIDIA® GeForce GT 640 1 GB DDR5 grafische kaart Overige Koeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan