• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

malware

peetje

New member
beste mensen,

ik zal ongetwijfeld iets fouts gedaan hebben waardoor ik dit binnen gekregen heb maar ik krijg t er niet vanaf.
ik zag hier dat avast een goeie free virusscanner is dus heb ik die gedownload en antivir met dat parapluutje eraf gehaald.
wat is er a.d. hand ?
ik krijg bij openen van verschillende site's of dat nu nieuws is of wat anders steeds een melding van "heur/html malware was found in file c/documents and settings/administrator en dan verschillende "code's" zeg maar zoals: F_003280 of F_000245 en F_00327e (als m'n man dit goed opgeschreven heeft).
Ook heb ik C-cleaner gedownload en laten draaien maar nóg staat dit kreng erop.
Hoe dit te verwijderen ?
Wie kan me op eenvoudige manier (hoop ik) helpen ?

Alvast bedankt voor jullie hulp en advies,

mvrgr. Petra Martens
 
Probeer je computer eens te scannen met "Malware bytes".
Malware bytes kan je hier *click me* downloaden

Uiteraard kiezen voor de "free version", de scan kan lang duren laat deze lekker zijn gang gaan :)
De rest spreekt voor zich ;)
 
bedankt Johnny ga ik proberen
overigens heb ik net avast laten scannen maar niks gevonden

malware bytes snelle scan uitgevoerd niets gevonden

snappen jullie t nog ?
ik niet
 
ok thanks hou ik in gedachten ook
ga nu na de andere dingen geprobeerd te hebben even uitproberen en anders doe ik er hitman pro op ja
goed idee

bedankt allemaal

ga ik volledige scan doen Johnny goed idee ja
 
ik heb Ccleaner erop gezet en een andere virusscan avast die ik hier las en malwarebytes
volledige scans laten draaien (dus geen snelle scans zoals ik eerst deed) en nu maar hopen dat t zo blijft
tot nu toe (wil niet TE vroeg juichen) geen storingen/waarschuwingen meer gehad ...........

dus nogmaals duimen
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W malware? HighFlow Forum 9
DieHard Highflow Forum malware waarschuwing (link naar een andere site) HighFlow Forum 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan