• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Main of DarkFire

DarkFire

Junior Member





Foto's van mijn werkstation. Eerst paar zijn genomen na het spuiten van mijn kast. Laatste paar van nu :)
Zoals je ziet werken inmiddels niet alle leds van mijn fans meer. Ik was zo stom geweest om clear fans te bestellen.
Ik heb ze uiteindelijk wel gemod gekregen en ze werkte ook allemaal maar ze knallen er blijkbaar vrij snel uit.
 
Ja dat is inderdaad wel zonde haha.

Maar die leds in de fans, die heb je dus zelf erin gebouwd??
(want je had clear fans zónder leds hier besteld geloof ik)

Jup, die heb ik er zelf in gebouwd, had inderdaad verkeerde besteld. Ik had daarnaast nog een reeks blauwe LED's liggen.
Maar blijkbaar zijn er een aantal uitgevallen, zal ze binnenkort wel eens checken maar nu even geen zin in :D
Ik heb de fans trouwens ook gekoppeld aan 1 voedingslijn, ik was immers toch aan het solderen, hehe
 
Laatst bewerkt:
Je moet oppassen dat je geen kortsluiting maakt :D

Maar knap dat je het zelf aan elkaar gesoldeerd hebt!

Fans aan elkaar solderen wilde ik ook doen bij mijn 2x 360 rads, maar durfde er toch niet aan te wagen :p
 
Je moet oppassen dat je geen kortsluiting maakt :D

Maar knap dat je het zelf aan elkaar gesoldeerd hebt!

Fans aan elkaar solderen wilde ik ook doen bij mijn 2x 360 rads, maar durfde er toch niet aan te wagen :p

Kortsluiting krijg je niet zo gauw.
Tis niet zo heel moeilijk, gewoon goed opletten waar je de kabel op soldeert en later even checken met een multimeter :)
 
Terug
Bovenaan