• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

M3.5 of UNC 6-32 lengte 55mm

Bart D

New member
Hey allemaal,

Ik ben op zoek boutjes voor de bevestiging van mijn fans (25mm)+ shrouds (20mm) + antivibratie rubber (~4mm) op mijn twee Swiftech MCR420-QP 480 radiatoren. Totale lengte zou dan minimaal op 55mm moeten komen. Op de site van Swiftech adviseren ze M3.5 maar als alternatief ook UNC 6-32.

Ik kan ze alleen vinden bij groothandel met verpakkingen van 200 of 500 stuks en ik heb er maar 32 nodig. Ook ben ik hier in het dorp (Budel) bij de Formido en bij een DHZ speciaalzaak (voor met name kleinere zelfstandige) geweest en daar konden ze er ook niet aan komen. Ook ben ik in Hamont (België) bij een ijzerwaren zaak geweest en daar hadden ze ook geen M3.5 of UNC.

Er zullen vast wel winkels zijn waar je ze kan kopen maar als dat zoveel moeite kost en je ze waarschijnlijk ook nog moet bestellen (m3.5 is niet veel gebruikt), dan is het misschien een idee om ze hier aan te bieden. Eventueel alleen langere (65mm) zodat er ook 30mm shrouds van TFC gebruikt kunnen worden. Als je ze kleiner wild kun je dat altijd zelf doen mits er voldoende schroefdraad op zit.

Groeten Bart
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan