• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ludwig

Ludwig

Member
Een goede middag allemaal. Ik ben Ludwig en kom uit Beilen (drenthe)
Ik ben 25 jaar en mijn pc is één van mijn hobby's vooral oc-en en gamen. Andere hobby's zijn fitness, Stamp party's en natuur.

Ik heb mij hier aangemeld omdat ik af en toe wat bij highflow bestel en wil hier natuurlijk wat meer opsteken over de pc in het algemeen.

Mijn systeem nu:
TT armor black sli met side fan
Asus striker ll extreme 790i ultra
Intel E8600 4.5gig
2GB ocz platinum 1600 7-7-7
Asus 2x280GTX in sli
Coolermaster realpower M1000

Verder heb ik de NB en CPU met water gekoeld. Ik begon met een XSPC X2O Delta kitje.

Maar heb nu een andere pomp. De dubbele bay pomp van XSPC 750lpu en de TT Aquabay M1. Dus het water setje ziet er iets anders uit.

Verder word er op dit moment enkele dingen veranderd zoals een andere case en een ander cpu blokkje en een ander 360rad

De case word de coolermaster HAF 932
Het rad word de XSPC RS 360
En het cpu blokje word de XSPC X2O delta V3

Dat ga ik zeker doen. De kast vind ik persoonlijk zeer mooi en ruim voor waterloelling en was ook wel benieuwd na het nieuwe blokje de V3. Ik vind de prijsen van deze 2 producten ook zeer aantekkelijk

Hier is het nog een zootje. Maar daar komt verandering in als ik de andere cace heb.
004614-10.jpg

Laatst bewerkt:
Dan zal ik daar wel ff een logje aanmaken als het zo ver is.
Die kabels zijn echt een probleem trouwens. Ik hoop het met de HAF beter kwijt te kunnen. Het is trouwens ook zo'n zootje omdat ik snel mijn 2e 280gtx wou testen :icon_mrgreen:

Owww maakt niets uit. Met pre orders is dat te verwachten.
Ik heb trouwens nog nooit met een 360 rad gewerkt.

Ik heb namelijk nu alleen maar 1x12cm rad en daar op aangesloten eede NB en CPU
Gaat het wel een graad of 5 schelen met het 360 rad ?

Edit
En het cpu blokje word veranderd van een delta V1 of V2 (die bij het xspc delta setje zit) naar een xspc delta h2o V3

Laatst bewerkt:
Jah klopt ik ben weer helemaal trug van weg geweest.
8 jaar trug was mijn laatste feestje. Maar ben vanaf afgelopen zomer weer helemaal trug
Ervoor ging ik vanaf mijn 14e t/m mijn 17e helemaal los. En rond mijn 12e was ik al met hc bezig.

Terug
Bovenaan