• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

low profile audiocard

superkizmo

New member
weet iemand een andere oplossing voor voor 5.1 geluid te krijgen uit me pc.
heb nl alleen een groene ingang waardoor ik alleen stereo krijg.
een low profile audiocard werd me aangeraden maar heb 1 slot die al bezet is is wel zie ik nog een pcmiee slot .kan ik daar wat mee of is er een betere oplossing.
gr robert
 
das toch een desktop? zou zeggen maak hem eens open en check ff of je nog slots vrij hebt.
Heb nog een leuke asus xonar xd voor je liggen moet je ff kijken of je op je moederbord nog een slot vrij hebt dan kun je vrijwel elke geluidskaart er zo in stoppen.
 
Ik zou alsnog willen vragen om een foto te maken van de binnenzijde van de behuizing en dan met name de sloten die vrij zijn. HP doet namelijk niet zo vaak extra PCI-epress sloten plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de laatste 13 berichten verwijderd, omdat deze berichten de TS totaal niet helpen.
Berichten kan ik nog terughalen, wil je een bepaald bericht terug hebben, kan je mij een PM sturen.

Voor een discussie of Pentium nog wel of niet bestaat, graag een aparte topic voor starten :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan