Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Veel mensen klagen over lawaai van de fan in de ST45SF-G PSU. Hij begint bij idle al op 2000 toeren maar ik had er geen probleem mee. Laatst ben ik bezig allelei fans te testen voor mn rad, en ineens begon de fan geluid mij toch te storen. Kon de push-pull fans niet goed testen omdat de PSU overheersend is.[MEDIA=youtube]gwl-A0Cx6t8[/MEDIA]Stickers zijn lelijk...[ATTACH]8635[/ATTACH]Veel beter [ATTACH]8636[/ATTACH]De 2-pins kabel van de oude fan op de nieuwe ventilator gesoldeerd. En omdat ik toch al bezig was, kon net zo goed ook ff sleeven : duim:[ATTACH]8637[/ATTACH]Snap het niet maar voor een 15mm fan levert Noiseblocker gewoon 34mm bouten :012: Dan maar knippen en vijlen.[ATTACH]8638[/ATTACH]Nu klinkt iets rustiger. Het ruis wat je hoort heeft meer te maken met de camera mic. Bij idle is deze PSU nu echt helemaal still.[MEDIA=youtube]9P02jVmMBuc[/MEDIA]
Veel mensen klagen over lawaai van de fan in de ST45SF-G PSU. Hij begint bij idle al op 2000 toeren maar ik had er geen probleem mee. Laatst ben ik bezig allelei fans te testen voor mn rad, en ineens begon de fan geluid mij toch te storen. Kon de push-pull fans niet goed testen omdat de PSU overheersend is.
[MEDIA=youtube]gwl-A0Cx6t8[/MEDIA]
Stickers zijn lelijk...
[ATTACH]8635[/ATTACH]
Veel beter
[ATTACH]8636[/ATTACH]
De 2-pins kabel van de oude fan op de nieuwe ventilator gesoldeerd. En omdat ik toch al bezig was, kon net zo goed ook ff sleeven : duim:
[ATTACH]8637[/ATTACH]
Snap het niet maar voor een 15mm fan levert Noiseblocker gewoon 34mm bouten :012: Dan maar knippen en vijlen.
[ATTACH]8638[/ATTACH]
Nu klinkt iets rustiger. Het ruis wat je hoort heeft meer te maken met de camera mic. Bij idle is deze PSU nu echt helemaal still.
[MEDIA=youtube]9P02jVmMBuc[/MEDIA]