Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Damn, sjiek de friemel! Die kabels wegwerken wordt dadelijk natuurlijk wel een hel maar je bent lekker bezig met dit kleine kastje!En damn, je kan die light ports dus als T-splitter gebruiken? Wist ik veel... Ik vond het al raar. Nu wilde ik het in mijn build (waar ook Monsoon fittingen in zitten) gaan doen met van die grote Enzotech rotaries maar dat spul van Monsoon zelf ziet er wel echt vers uit... Stof tot nadenken Misschien kan je de tube die van je T-splitsing naar de radiator loopt een klein stukje inkorten om de knik wat natuurlijker te laten verlopen. En hou je er rekening mee dat je 660Ti nu nauwelijk skoeling heeft op de VRM's?
Damn, sjiek de friemel! Die kabels wegwerken wordt dadelijk natuurlijk wel een hel maar je bent lekker bezig met dit kleine kastje!
En damn, je kan die light ports dus als T-splitter gebruiken? Wist ik veel... Ik vond het al raar. Nu wilde ik het in mijn build (waar ook Monsoon fittingen in zitten) gaan doen met van die grote Enzotech rotaries maar dat spul van Monsoon zelf ziet er wel echt vers uit... Stof tot nadenken
Misschien kan je de tube die van je T-splitsing naar de radiator loopt een klein stukje inkorten om de knik wat natuurlijker te laten verlopen. En hou je er rekening mee dat je 660Ti nu nauwelijk skoeling heeft op de VRM's?