Vandaag nog een lolly van Freddy gekregen!
[ATTACH]8197[/ATTACH]
Noiseblocker BlackSilentPro 140mm onderin gemonteerd. Deze wordt de push fan.
[ATTACH]8198[/ATTACH]
Hier de pull fan Noiseblocker eLoop. Die zit bovenop een XS-PC AX120 rad.
[ATTACH]8199[/ATTACH]
[ATTACH]8200[/ATTACH]
CPU blok + pomp is de Swiftech Apogee Drive II and daar de Monsoon lightports. De linker lightport gebruik ik als T-split: naar boven naar een fillport maar de standard route is beneden naar de rad. De rechter lightport bevat een Monsoon Silver Bullet (=killcoil).
[ATTACH]8201[/ATTACH]
Ik had wat problemen de Monsoon 45 graden rotaries te monteren, dus besloot ik de Heatkiller blok in de lengte van de GPU kaart te monteren. Ik ben nog niet helemaal uit hoe ik de GPU met de rad goed kan verbinden, maar ik wilde de spullen toch testen. Dus als tijdelijke oplossing komt er een slang uit de voorkant van de blok, om de kaart heen en weer terug naar beneden.
[ATTACH]8202[/ATTACH]
Hier kan je net zien, aan de linker kant, dat de GPU blok poort en de rad poort (nickel cirkel direct eronder) heel dicht bij elkaar zijn. Ik heb alles gemeten en waarschijnlijk kan ik ze koppelen met een Koolance Sliding 180 graden connector plus 15mm extender. En dit alleen omdat het poortje op het rad een beetje schuin staat 
[ATTACH]8203[/ATTACH]
Hier staat ze, klaar voor lancering! Ik wil een houder maken voor de fillport dat het daar boven niet los zweeft. En, zoals ik al zei, is de linker slang die over de GPU kaart boogt maar een tijdelijke oplossing.
[ATTACH]8204[/ATTACH]